مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در خصوص وضعیت برانکو برای سرمربیگری این تیم گفت: برانکو شرایط باشگاه را برای سرمربیگری این تیم قبول نکرد.

جمشید نظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برانکو برای سرمربیگری تراکتورسازی تردید داشت، شرایط باشگاه را قبول نکرد بنابراین ما نیز نتوانستیم قراردادی با وی امضا کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ادامه داد: برای سرمربیگری تراکتوسازی سه گزینه مدنظرمان است که با هر کدام به توافق برسیم قرارداد نهایی را به ثبت می‌رسانیم.

وی در مورد وضعیت علی کریمی بیان داشت: جلالی عنوان داشته اگر کریمی به تیم سایپا بیاید من قبولش می‌کنم اما هنوز چیزی قطعی نشده است؛ اگر کریمی بخواهد از تراکتورسازی جدا شود ما اجباری نداریم بازیکن حق دارد تیمش را انتخاب کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره وضعیت انصاری‌فرد بیان داشت: هم با انصاری‌فرد و هم با یکی از اعضای هیئت مدیره در مورد وی صحبت کردم اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

نظمی خاطرنشان کرد: ما از اول خرداد تمدید قرارداد، عقد قرارداد و جذب بازیکن را آغاز می‌کنیم. هیچ تیمی در حال حاضر در مورد قرارداد بازیکن و یا جذب بازیکن جدید اقدامی نکرده است ما هم از این امر مستثنی نیستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار