ثقفی خبر داد

اختصاص روزهای پنجشنبه به فعالیت های فوق برنامه از سال تحصیلی آینده

رئیس اداره روابط عمومی شهر تهران گفت: در سال تحصیلی آینده روزهای پنج شنبه مدارس به فعالیت فوق برنامه اختصاص می‌یابد که هزینه فوق برنامه بر عهده دانش آموزان خواهد بود.

مسعود ثقفی رئیس اداره روابط عمومی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در سال تحصیلی آینده هیچ الزامی در برگزاری فعالیت‌های فوق برنامه‌ای، فرهنگی و ورزشی و هنری وجود ندارد اما مدارسی که این شرایط را فراهم کنند و از این فضا جهت تربیت بهتر فرزندان استفاده کنند، حمایت مادی و معنوی می‌شود.

ثقفی به  فعالیت‌های روز پنج شنبه اشاره کرد و اظهار داشت: با آغاز فعالیت مدارس در سال جاری و تشکیل انجمن اولیا و مربیان و هیات امنا، دایر یا عدم دایر بودن برنامه‌های فوق برنامه در روز‌های پنج شنبه مشخص می‌شود.

وی اظهار داشت:در سال تحصیلی آینده روزهای پنج شنبه مدارس به فعالیت فوق برنامه اختصاص می‌یابد که هزینه فوق برنامه بر عهده دانش آموزان خواهد بود.

 رئیس اداره روابط عمومی شهر تهران تصریح کرد: با تصویب برگزاری فوق برنامه‌های در روز پنج شنبه، ما از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

ثقفی در خصوص الزام شرکت معلمان و دانش آموزان در این فوق برنامه‌ها گفت: اساسا شرکت دانش آموزان در فعالیت‌‌‌های پرورشی و آموزشی فوق برنامه الزامی نیست و حضور دانش آموزان و معلمان اختیاری است.

وی اظهار داشت: هزینه برگزاری کلاس‌های فوق برنامه به عهده اولیا است و در هیات امنا تصمیم گیری خواهد شد که میزان آن چقدر باشد.

ثقفی افزود: نظر آموزش و پرورش این است که از فعالیت‌های آموزش و پرورشی در روز های پنج شنبه  استفاده کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال برای اولین بار جلسه انجمن اولیا و مربیان در شهریور ماه برگزار می‌شود که بعد از برگزاری آن و هماهنگی‌های صورت گرفته قبل از آغاز سال تحصیلی جدید فعالیت‌های فوق برنامه پنج شنبه‌ها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پنج ، شنبه ، سال ، تحصیلی ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
فوق برنامه یعنی پول توجیب چپوندن
Iran (Islamic Republic of)
فریدون
۰۸:۲۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
قبلا"روزهای پنجشنبه مدارس دایربودوهیچ مشکلی وجودنداشت.چند ساله درسهای پنجشنبه رابه تمام هفته تقسیم کرده اندودانش آموزان تحمل 7 الی 8ساعت درس راندارندوهمیشه خسته اند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۲۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
شما چه گیری دادای هاااااا
بزار راحت باشیم
درس درس فوق برنامه کلاس زبان.....
پس کی زندگی کنیم؟؟؟؟!!
توررو خدا ولمون کنین
ولم کنین حالم داره بهم میخوره
آخرین اخبار