فیزیوتراپ و پزشک تیم ملی والیبال کشورمان گفت: خوشبختانه وضعیت جسمانی و فیزیکی ملی‌پوشان کشورمان برای حضور در لیگ جهانی والیبال مطلوب است.

سیامک افروزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فیزیوتراپ و پزشک تیم ملی والیبال گفت: در حال حاضر هیچ یک از بازیکنان مصدومیت خاص  و حادی ندارند و خوشبختانه تمامی‌آن‌ها در آخرین جلسه تمرینی تیم ملی در وارنا حاضر شدند.

فیزیوتراپ و پزشک تیم ملی والیبال تصریح کرد: "رحمان داوودی" در عضلات پاراورتبرال ستون فقرات دربازی دوم مقابل بلغارستان دچار مشکل شد که تحت درمان با لیز، طب سوزنی و فیزیوتراپی قرار گرفت و توانست در آخرین جلسه در وارنا با شرایط مطلوب جسمانی حاضر شود.

وی در خصوص وضعیت سید محمد موسوی سرعتی زن تیم ملی اظهار داشت:"موسوی" دچار التهاب 2 تاندون های زیر کشککی به صورت مزمن شد و به علت درد مجدد این ناحیه از انجام پرش در تمرین عصر منع شد و فقط به زدن سرویس و برخی تاکتیک‌ها و هم‌چنین تمرینات اختصاصی زانو ادامه داد ولی به دلیل رسیدن به شرایط مطلوب توانست در تمرینات عصر روز گذشته حاضر شود.

پزشک تیم ملی والیبال کشورمان ضمن اشاره به برطرف شدن مصدومیت"میرزا جانپور" گفت: آسیب دیدگی "مجتبی میرزا جانپور" به طور  کامل درمان شده است به طوری که طبق نظر کواچ در بازی دوم با بلغارستان از ست دوم در ترکیب اصلی قرار گرفت.

افروزی در خصوص وضعیت عادل غلامی نیز اظهار داشت: مصدومیت عادل غلامی از ناحیه کمر در حدود 90 درصد بهبود یافته و همچنان تحت درمان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار