بحث حضور مسئولان جدید در باشگاه استقلال حرف و حدیث‌های فراوانی را به وجود آورده است و در این میان انتصاب قائم مقام جدید تیم، هم‌اکنون سوژه اصلی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یک مقام آگاه؛ بحث حضور فرد جدیدی در رأس کادر مدیریتی تیم استقلال بحث روز در این باشگاه است.



گفتنی است، پس از اعلام و معرفی مدیریت تیم، بحث جدایی افرادی که با فتح‌اله‌زاده در باشگاه کار می‌کردند مطرح شد و در این میان تنها علی نظری‌جویباری به عنوان معاون اول آبی‌ها در این باشگاه به فعالیت خود ادامه می‌دهد و از طرفی بحث قائم مقام جدید تیم عنوان می‌شودکه بهرام  افشارزاده قصد دارد با نظارت و بررسی‌های خودش، فرد مورد اعتمادش را برگزیند.

شایان ذکر است، بحث حضور مباشری و تاجرنیا در تیم استقلال مطرح شده است و از طرفی مباشری اعلام تمایل و آمادگی کرده است که هرچه سریعتر با افشارزاده و استقلال همکار شود، اما در خصوص تاجرنیا تنها بحث حضور در استقلال مطرح است و هنوز چیزی قطعی نشده است.

*تعریف و تمجید دستیاران سابق قلعه‌نویی از سرمربی آبی‌ها

بر اساس این گزارش و به نقل از یک مقام آگاه، دستیاران سابق قلعه‌نویی که تمایل زیادی به بازگشت دارند و سعی می‌کنند، با شرایط ایده‌ال وضعیت خود را در استقلال سر و سامان دهند به تعریف و تمجید از عملکرد و شخصیت امیر قلعه‌نویی می‌پردازند تا وی را برای حضور خود در استقلال راضی کنند اما این امر قرار نیست میسر شود زیرا سرمربی آبی‌ها قصد دارد در کادر فنی تیمش تحول ایجاد کند و به همین دلیل به این مسائل توجه زیادی ندارد.



شایان ذکر است، امیر قلعه‌نویی به این مسئله می‌اندیشد که استقلال را نسبت به فصل گذشته متحول کند، اما دستیاران و مربیانی که سال‌ها با وی کار کردند به این موضوع تمایل نشان دادند و خواستار این شدند که قلعه‌نویی به آنها توجه کند، اما این موضع سودی برای آنها ندارد زیرا افراد جدید قرار است در استقلال مشغول شوند.

*آتیلا حجازی به استقلال می آید؟!

بنابر این گزارش و به نقل از یک مقام آگاه، شنیده می‌شود که استقلالی‌ها قصد دارند شرایط را در تیم خود تغییر داده و وضعیت را طوری پیش ببرند که هواداران مرحوم ناصر حجازی نیز جذب استقلال و سیستم جدید این تیم شوند زیرا امیر قلعه‌نویی قصد دارد دودستگی و مشکلات گذشته را حل و فصل کند و استقلال را به صورت یکدست و هماهنگ در اختیار داشته باشد تا با مشکلات کمتری در طول فصل روبه‌رو شود. به همین دلیل بحث حضور آتیلا حجازی نیز در تیم استقلال مطرح و عنوان شده است و با اینکه آتیلا حجازی بارها در مورد امیر قلعه‌نویی صحبت کرده است و با وی رابطه خوبی ندارد اما صحبت از جلب نظر وی برای حضور در استقلال است.



شایان ذکر است، بحث جلب نظر و اعتماد آتیلا حجازی بسیار مهم است زیرا وی به این موضوع واقف است که پدرش رابطه ایده‌الی با قلعه‌نویی نداشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: مباشری ، حضور ، مطرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار