استقبال دانشجویان از تمرین-اجرای نمایش "هملت"

جلسه تمرین اجرای نمایش "هملت" کاری از آرش دادگر با استقبال از سوی دانشجویان تئاتر دانشگاه های سراسر کشور همراه شد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، دانشجویان و هنرجویان؛ دانشگاه تهران، دانشگاه هنر و معماری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، دانشگاه علمی کاربردی تهران، دانشگاه سوره، دانشگاه آزاد پرند، دانشگاه شهر قدس، دانشگاه الزهراء، دانشگاه پردیس هنرهای زیبا، آموزشگاه و گروه تئاتر طراوت قم، آموزشگاه استاد سمندریان و ... یکشنبه -28 اردیبهشت ماه- از جمله میهمانان تمرین-اجرای  نمایش "هملت" بودند.

این نمایش برداشتی است آزاد از نمایشنامه شکسپیر و کاری از گروه تئاتر کوآنتوم است که از ۳۰ اردیبهشت در تماشاخانه ایرانشهر- سالن استاد سمندریان اجرای عموم خود را آغاز می کند.

نمایش هملت در سی و دومین دوره از جشنواره تئاتر فجر شرکت داشت و افتخارات و جوایزی نیز کسب کرد: کاندیدای بازیگری مرد ، بازیگری زن ، کارگردانی ، نویسندگی و طراحی صحنه در بخش بین الملل، برنده جایزه کارگردانی و طراحی صحنه در بخش بین الملل، برنده جایزه بزرگ سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر.

در این نمایش شبنم فرشاد جو، خسرو شهراز، مهران امام بخش، وحید راد، امین طباطبایی، عمار عاشوری ، محمد رضا علی اکبری ، بهروز کاظمی، حسام منظور و ساناز نجفی ، اسمعیل صالحی و مهراب رستمی ایفای نقش می کنند.

در گروه کارگردانی این نمایش مهراب رستمی و مرضیه برزی به عنوان دستیاران کارگردان، احمد رشیدی به عنوان مدیر تولید ، فائزه دائمی ، علی ضیائی و حامد مقدسی همکاری دارند. روابط عمومی زهرا شایان فر و تبلیغات مجازی پریسا فلاح زاده هستند.

علاقه مندان به خرید بلیط و تماشای نمایش های این مجموعه می توانند به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashakhaneh.ir مراجعه و یا با شماره های 88814115 و 88814116 تماس حاصل فرمایند.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار