در پرسپولیس، هیچ کس با دایی همراه نمی‌شود / بازیکنان برای نیامدن به پرسپولیس دست به دامن نزدیکان دایی

پرسپولیسی‌ها در حالی از مذاکرات باشگاه پدیده با میلاد غریبی ناراحت هستند که خبر ندارند بازیکنان دیگر آنها نیز پیشنهادهایی را دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس که از باشگاه پدیده پیشنهاد دارد حسین ماهینی است. اینکه هنوز این پیشنهاد به قوت خود باقی باشد یا نه، اطلاعی نداریم اما پدیده در اولین روزهای لیگ برتری شدن برای جذب ماهینی مبلغ هنگفتی را پیشنهاد داد.

طبق شنیده‌ها آنها آمادگی داشتند به این منظور 2 میلیارد تومان هزینه کنند که بطور قطع بخشی از آن نیز مربوط به هزینه رضایت نامه می‌شود.

*هیچکس پشت دایی درنیامد/شهریار تنهای تنها در پرونده معافیت‌ها

باشگاه پرسپولیس قصد ندارد در پرونده مربوط به معافیت چند بازیکن فولاد که علی دایی پیگیر آن است، ورود کند و به نظر می‌رسد سرمربی سرخپوشان دراین مورد تنها است.

در روزهای گذشته این خبر منتشر شد که علی دایی برای پیگیری‌های مربوط به این پرونده با یکسری مدارک و مستندات سراغ سردار کوثری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رفته است.

بعضی با تردید در این باره سخن می‌گویند، اما افراد نزدیک به سرمربی سرخپوشان با قاطعیت هر شبهه‌ای را رد می‌کنند.

علی دایی به طور قطع می‌داند که این پیگیری‌ها می‌تواند برای او تبعاتی داشته باشد، چه در ورزشگاه‌ها، هنگامی که برای انجام بازی‌ها به اهواز بروند و چه از جوانب دیگری که می‌توانند روی این موضوع حساس شوند.

نکته جالب توجه درباره این ماجرا، این است که علی دایی در پیگیری این پرونده کاملاً تنها مانده است و همراهان او از میان نزدیکانش در تیم و خارج از تیم هستند.

هیات مدیره پرسپولیس اصلاً روی این موضوع حساس نشد. تنها واکنش به مصاحبه اولیه حمیداستیلی مربوط می‌شد که آن هم ادامه پیدا نکرد. مدیر عامل پرسپولیس هم در اظهار نظر رسمی، احتمال پیگیری مسئله را رد کرد. بخش حقوقی باشگاه همچنین پرونده‌ای را در دست ندارد.

از سوی وزارت ورزش هم نمی‌توانیم شاهد حرکت خاصی باشیم، چرا که به نظر می‌رسد، سکوت هیات مدیره و موضع مخالف مدیرعامل باشگاه بیانگر دیدگاه وزارتخانه باشد.

در میان تمام موارد، اینکه هواداران پرسپولیس هم دراین ماجرا پشت تیم خود و دایی نباشند جلب توجه می‌کند. لیدرها که این روزها درگیر برنامه ریزی برای سفر برزیل هستند و در شبکه‌های اجتماعی هم خبری نیست.


*بازیکنان، نزدیکان شهریار را جلو انداختند/از دایی خجالت می‌کشیم، بگویید ما می‌خواهیم به تیم دیگری برویم

بعضی بازیکنان مورد نظر علی دایی برای فصل آینده از بعضی افراد مرتبط با وی خواسته‌اند شرایطی را فراهم کنند تا بتوانند سال بعد در تیم دیگری بازی کنند.

چند نفر از بازیکنان فوتبال که علی دایی آنها را برای فصل مدنظر دارد، تمایلی به حضور در پرسپولیس ندارند. درمیان این نفرات، هم بازیکنانی دیده می‌شوند که درحال حاضر در پرسپولیس بازی می‌کنند و هم مهره‌هایی دیده می‌شوند که دایی می‌خواهد پیراهن پرسپولیس را بر قامت آن ها ببیند.

بعضی از این بازیکنان با واسطه قرار دادن اطرافیان دایی، می‌خواهند در رودربایستی با او قرار نگیرند.

در این باره باید به بازیکنی اشاره کرد که به دلیل پیشنهاد بالا در یک باشگاه دیگر و همچنین نامشخص بودن وضعیت مالی باشگاه و عقب افتادن مذاکرات از بیم از دست دادن پیشنهاد‌های دیگر باشگاه،‌ می‌خواهد با آنها وارد مذاکره شود، گویا علی دایی خود رأساً با این بازیکن برای فصل بعد صحبت کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرونده ، معافیت ، منتشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
داود
۱۲:۱۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
من شخصا پرسپولیسی هستم ولی این حرکت دایی اصلا خوشم نیومد!!اخه چرا؟!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
آقای دایی برو بجنگ قهرمانی بگیر نه با دفتر و دستک از نظام وظیفه و مجلس قهرمانی بخوای والا بخدا زشته در شان شما نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ق ر
۲۳:۰۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
هیچ کس نمی تواند با تیم های صنعتی مبارزه کند حتی نمایندگان مجلس ( فساد در فوتبال تمامی ندارد برای همینه .........)
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۱۷:۳۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
بازیکنان چند ساله پرسپولیس نباید تایه تیمی پول هنگفتی بهشون پیشنهاد میکنه برن پس اگه اینجوری فقط شما بازیکنا همش بخاطر پول بازی میکنید پشت علی اقا رو تنها میزارین هوادارا هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
هرکی نمیخواد بمونه بذارید بره
پرسپولیس همیشه پرسپولیسه چه با آقایون چه بی آقایون
علی دایی کلا یه تیم جوون درست میکنه و منت کسی نمیکشه
برید بسلامت خوشحالمون کردید
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۶:۲۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
بازیکنان اقعا باید خجالت بکشن.علی دایی اسطوره فوتبالومربی گری کشور است.مگه همین پرسپولیس تا لیگ قبل نمیخواست بره دسته یک؟حالا که با دایی نایب قهرمان شده بازیکنان واسش شاخ شدن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
پرسپولیس قهرمان
۱۲:۴۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
خواهشا الکی حاشیه درست نکنید
بذارید پرسپولیس با آرامش فصل نقل و انتقالات رو پشت سر بذاره
همه ما پشت تیم محبوبمون و سرمربی خوبمون هستیم
66666666تایی ها\
آخرین اخبار