کوثری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حضور علی دایی در مجلس ربطی به بحث تخلف باشگاه فولاد نداشت/ دایی با مدرک آمده بود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: من با آقای پنجعلی رابطه دوستانه قدیمی داریم و بعضی از اوقات در دیدارهای دوستانه یکدیگر را ملاقات می‌کنیم.

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به دیدار علی دایی و محمد پنجعلی با وی گفت: این دیدار به صورت رسمی و به منظور بررسی تخلف صورت گرفته در حوزه فوتبال نبوده است.
 
وی ادامه داد: من و محمد پنجعلی رابطه دوستانه قدیمی داریم و بعضی از اوقات در دیدارهای دوستانه یکدیگر را ملاقات می‌کنیم.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد ارایه مدارک از سوی علی دایی در رابطه با جعلی بودن کارت پایان خدمت چند تن از بازیکنان فولاد خوزستان گفت: در دیدار صورت گرفته که آقای دایی نیز حضور داشت چنین مدارکی ارایه شده اما این دیدار در راستای رسیدگی به این مسائل نبود.
 
وی در پایان تاکید کرد: همان طور که قبلا هم گفتم این دیدار یک دیدار دوستانه بود که این مسائل نیز مطرح شد اما رسیدگی به مسائل مطرح شده در دستور کار ما نیست و مطمئنا کارگروه ویژه خود را در حوزه نیروهای انتظامی و حوزه ورزش  دارد.

گفتنی است علی دایی در حالی روز گذشته به دیدار اسماعیل کوثری رفت که چند هفته قبل نیز در جریان احتمال تخلف باشگاه فولاد مبنی بر استفاده از "کارت‌های پایان‌خدمت" ، اخباری مبنی بر دیدار او با یکی از مسئولان رده بالای انتظامی کشور منتشر شده بود.

همچنین قابل ذکر است گرچه فدراسیون احتمال تغییر قهرمان لیگ را نزدیک به صفر عنوان کرده است اما دیدارهای سرمربی پرسپولیس در هفته‌های گذشته خبر از این می‌دهد که پرسپولیسی‌ها همچنان به دنبال پیگیری ماجرای کارت‌های پایان خدمت فولادی‌ها هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار