معاون سیاسی سپاه مطرح کرد

طرح اتهام کار اقتصادی منفعت‌طلبانه علیه سپاه برای محصورسازی این مجموعه مردمی و ملی

سردار سنایی راد گفت: در صحنه جهانی و بین‌المللی اگر بخواهیم زور نشنویم باید زورمند باشیم.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سپاه؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رسول سنایی‌راد در همایش سراسری مدیران و مسئولان نمایندگی ولی‌فقیه در ماهشهر ضمن تأکید بر مؤلفه‌های تولید قدرت، به رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه عزم ملی و مدیریت و کار جهادی اشاره کرد و گفت: این رهنمودها و راهبردها ناظر به تولید توانمندی هر چه بیشتر و افزایش قدرت و اقتدار ملی است.
 
وی افزود: اصلاح فرهنگی جامعه در ابعاد گوناگون کار، تولید و مصرف و شکل‌گیری کامل و هوشمندانه اقتصاد مقاومتی نوعی ایجاد قدرت و دست برتر است.
 
سردار سنایی راد گفت: دشمن طی حملات فرهنگی سال‌های گذشته سعی کرد تا مصرف ما را در بسیاری از زمینه‌ها نه معطوف به نیاز که بر اساس پاسخگویی به کلاس اجتماعی و نمایش ثروت شکل دهد.
 
وی افزود: صرفه‌جویی، رعایت الگوی مصرف، وجدان کاری و ارتقای میانگین کار مفید درست در نقطه مقابل خواست دشمن و در جبهه مقابل تلاش سازماندهی شده او قرار دارد.
 
معاون سیاسی سپاه در ادامه، تحکیم ساختار درونی قدرت را یک استراتژی خدشه‌ناپذیر عنوان کرد و گفت: روندهای جاری باید به نفع اصلاح فرهنگ به پیش برود.
 
وی افزود: کشور ما استعدادهای ویژه و ظرفیت‌های بی‌نظیری دارد که می‌تواند با کار و مدیریت جهادی در بستر راهبردها و سیاست‌های کلان، مولد یک قدرت هوشمند و چندوجهی باشد.
 
سردار سنایی راد در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش برخی از جریان‌ها برای محصور سازی سپاه اشاره کرد و گفت: طرح اتهاماتی همچون کار اقتصادی منفعت‌طلبانه علیه سپاه، بخشی از پازل محصورسازی این مجموعه کاملاً مردمی و ملی است.
 
وی به اختصاص بخش زیادی از درآمد سپاه در زمینه خدمات‌رسانی به محرومان در حوزه‌های مختلف و کمک به بهبود زندگی مردم اشاره کرد و افزود: تجلی حضور سپاه در عرصه اقتصادی، برای مقابله با تحریم دشمن، تحولات عمرانی بزرگ و کمک به بهبود معیشت و زندگی مردم بوده و هست و دولت‌های مختلف با علم به توان و کارکرد منحصربه‌فرد سپاه، از این مجموعه توانمند برای حضور در عرصه اقتصادی دعوت کردند.
 
سردار سنایی راد در پاسخ به یک پرسش، مواضع برخی از جریان‌ها را نسنجیده و مغرضانه توصیف کرد و گفت: در هر کشوری در دنیا، محوریت قدرت و فصل الخطاب، رهبری آن است و هر نظامی یک ایدئولوگ دارد که به جایگاه و موضع او گردن می‌نهند و این یک امر طبیعی و مورد قبول و اعتنا است.
 
وی افزود: در صورتی که در کشور ما با وجود رهبری که از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و بی‌مانندی در مقایسه با سایر رهبران دنیا برخوردار است واگرایی و عدم تمکین برخی از افراد، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی غرض‌آلود و تشتت آفرین و بعضاً دشمنی آلود است.
 
معاون سیاسی سپاه در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر دلایل مواجهه نظام با فتنه گران، گفت: بهترین حالت این است که در نظام هرکسی اشتباهی کرد، هزینه و تاوان آن را بپردازد و یا حداقل عذرخواهی کند تا این موضوع مانعی در برابر شکل‌گیری هر نوع مشوق برای ادامه فتنه‌گری باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اتهام ، اقتصاد ، سردار ، سنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار