حجت الاسلام والمسلمین سعیدی:

شناخت خطرات تهدیدکننده اسلام یک ضرورت است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شناخت این که امروز چه جریانی خطر اصلی برای اسلام است و جبهه اصلی ما در کدام نقطه شکل بگیرد، یک ضرورت است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سپاه، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران طی سخنانی در همایش سالانه مدیران و مسئولان نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه در ماهشهر با اشاره به برخی از ویژگی های شهید مطهری به دین شناسی، زمان شناسی، دشمن شناسی، جریان شناسی، آسیب شناسی، مقابله با گفتمان های انحرافی و تلاش شهید مطهری در جهت تحقق حاکمیت دینی اشاره و خطاب به روحانیون حاضر در این اجلاس گفت: شما در الگوگیری از شخصیت استاد مطهری باید پیچ و مهره های دین را خوب بشناسید و بدانید که این قطعات امکان جابجایی ندارد و اگر قطعه ای جابجا شد دیگر آن سیستم نخواهد بود.
 
وی با بیان اینکه منبر و موعظه باید متناسب با نیاز مخاطب و با توجه به مقتضیات زمان باشد، افزود: شناخت اینکه امروز چه جریانی خطر اصلی برای اسلام است و جبهه اصلی ما در کدام نقطه شکل بگیرد، یک ضرورت است.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه خواستار تعامل و ایجاد رفاقت هر چه بیشتر روحانیون با اقشار مختلف مردم شد و خاطرنشان کرد: در شیوه های تبلیغی ضمن بهره گیری هر چه بیشتر از عقلانیت، باید مطالعه و پژوهش کافی داشته باشیم.
 
وی با اشاره به دیدار چندی پیش گروهی از مداحان با ولی امر مسلمین و توصیه معظم له به مراقبت و مواظبت در جهت جلوگیری از انحرافات، افزود: باید از رخنه انحراف و آسیب در مجالس مداحی و عزاداری ممانعت به عمل آورد و شکل و ترتیب عزاداری در سوگ ائمه اطهار علیهم السلام به شکل و ترتیبی که برای امام حسین(ع) موضوعیت دارد، برای سایرین به این سبک و سیاق موضوعیت ندارد.
 
سعیدی در ادامه به طرح انتظارات و اولویت های خود از مجموعه مدیران و مسئولان نمایندگی ولی فقیه پرداخت و گفت: اهتمام به اشراف بر وضعیت کمی و کیفی فعالیت ها و همچنین انتقال کامل حجم و عمق کار در گزارش ها یک اولویت است.
 
وی در پایان افزود: اتخاذ شیوه ها و راهکارهایی که به صرفه جویی بیشتر و در عین حال برد و تأثیر بالاتری بیانجامد، ضروری است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تهدیدات ، خطرات ، سعیدی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار