مدیرکل روابط عمومی صداو سیما:

راه اندازی یک شبکه تخصصی برای اندیشمندان و علما

"سید تقی سهرابی" گفت: شبکه تخصصی " افق" به منظور پیشبرد اهداف خود در خدمت علما، اندیشمندان و فرهیختگان انقلاب خواهد بود.

سید تقی سهرابی مدیرکل روابط عمومی صدا وسیما با اشاره به هدف از افتتاح شبکه " افق" درگفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: همان‌طور که ریاست سازمان صدا و سیما پیش از این اعلام کردند، شبکه جدید رسانه ملی درحوزه سیما به امید خدا طی چند ماه آینده افتتاح آن اعلام می‌شود.

وی افزود: شبکه " افق" با رویکرد فرهنگی برنامه ریزی شده که هدف از راه اندازی آن، حفظ ارزش‌ها و انتقال داشته‌ها و فرهنگ‌ها به نسل جدید و تقویت مسائل فرهنگی کشور است.

سهرابی اظهار داشت: شبکه " افق" نیز مانند شبکه‌های جدیدمان در قالب رسانه‌های نوین تعریف شده که یک دوره آزمایشی را سپری می‌کند ما همه زمینه‌های فنی و محتوایی آن برای پخش سراسری آماده شود.

مدیرکل روابط عمومی صدا وسیما البرز داشت: بنابراین پخش آزمایشی شبکه " افق" به زودی در تهران آغاز می‌شود و بعد از آن به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

وی درباره تخصصی بودن این شبکه تلویزیونی گفت: کشور و انقلاب ما فرهنگی است و داشتن یک شبکه تخصصی فرهنگی ، نیاز فرهنگیان، استاتید دانشگاه‌ها و علما خواهد بود که به نوعی در فرهنگ و حوزه دفاع مقدس نیز کار می‌کنند.

سهرابی خاطرنشان کرد: حفظ و پاسداشت فرهنگی کشور و انتقال آن به نسل‌های آینده وظیفه رسانه ملی بوده و به زودی شبکه تلویزیونی " افق" بعد از سپری شدن مراحل برنامه ریزی افتتاح رسمی خود را آغاز می‌کند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار