ارتباط مردم و فرودگاه‌ها دو سویه باشد

ایلخانی تاکید کرد: ارتباط پرسنل فرودگاهی و مردم باید دو سویه باشد و از نقطه نظرات آنان برای پیشبرد اهداف و توسعه صنعت فردگاهی استفاده شود که این مسئولیت بر دوش روابط‌عمومی گذاشته شده است.

به‌گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ صبح امروز، محمدعلی ایلخانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور با کارکنان بخش‌های مختلف روابط‌عمومی شرکت دیدار و گفتگو کرد.

وی در نشست صمیمانه‌یی که به منظور گرامیداشت روز روابط‌عمومی برگزار شده بود، با اشاره به اینکه روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور متناسب با رشد این شرکت در تمامی بخش‌ها، عملکرد شایسته‌یی داشته است، گفت: قدردانی از روابط‌عمومی به‌معنای آن نیست که ادامه گسترده فعالیت‌ها متوقف شود بلکه باید برای دستیابی به کسب رتبه‌یی بالاتر، تلاش‌های مضاعفی در این حوزه به خصوص صنعت فرودگاهی صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم، عملکرد فرودگاه‌های کشور با کشورهای همسایه را مقایسه می‌کنند، گفت: بنابراین ارتباط پرسنل فرودگاهی و مردم باید دو سویه باشد و از نقطه نظرات آنان برای پیشبرد اهداف و توسعه صنعت فردگاهی استفاده شود که این مسئولیت بر دوش روابط‌عمومی گذاشته شده است.

ایلخانی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی به‌موقع به مردم و همچنین بهره‌مند شدن از نقطه نظرات آنان در صنعت هوانوردی از دیگر فعالیت‌های روابط‌عمومی به‌شمار می‌رود.

وی ایجاد پرتال به‌منظور ارتباط دو سویه مسئولان و کارکنان بخش‌های مختلف فرودگاهی را مورد توجه قرار داد و افزود: این پرتال باید فضایی را فراهم کند تا کارکنان بدون دغدغه نقطه نظرات خود را بیان کنند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور در ادامه اظهار داشت: اطلاع‌رسانی در ترمینال فرودگاه‌ها باید ساماندهی شود تا مردم بتوانند انتقادات و پیشنهادات خود را برای هرچه بهتر شدن فعالیت‌های فرودگاهی ارائه دهند.

وی برگزاری نمایشگاه دائمی در شرکت فرودگاه‌های کشور را از جمله اقدامات دیگر در حوزه روابط‌عمومی عنوان کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه دائمی و تجهیز آن با ادوات و تجهیزاتی که در گذشته مورد استفاده بوده، بستر را برای ارتباطات دو سویه مردم و صنعت فراهم و آنها را سیر تحول فرودگاه‌ها آشنا خواهد کرد.

ایلخانی اضافه کرد: با توجه به اینکه جذب سرمایه‌گذاران از اصلی‌ترین ماموریت‌های ما در صنعت فرودگاهی به‌شمار می‌رود، بنابراین باید به سمتی حرکت کنیم تا با ورود بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذاران گام‌های اساسی را برای توسعه این صنعت برداریم.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات به جذب بیشتر سرمایه‌گذاران کمک خواهد کرد بنابراین با تبلیغات مناسب صنایع و فعالیت‌های فرودگاهی و هوانوردی در مکان‌هایی که منتهی به فرودگاه می‌شود، می‌توان به این مهم دست یافت.

در ادامه این نشست یداله آقایی‌صائم مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور به تشریح عملکرد سال گذشته حوزه خود پرداخت.

دریافت نشان روابط‌عمومی برتر در حوزه الکترونیک و کارشناس برتر در سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی، دریافت نشان تقدیر در دومین آیین معرفی و تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران، ثبت پرتال شرکت در سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انتشار ماهنامه آسمان ایران، راه‌اندازی واحد ارتباطات مردمی، خرید و نصب نرم‌افزار خبرنامه و گالری تصویر، خرید تجهیزات نورد نیاز روابط‌عمومی فرودگاه‌های کشور، برگزاری دوره تخصصی عکاسی برای مسئولان روابط‌عمومی فرودگاه‌های کشور، اجرای 157 مورد مراسم و همکاری در برگزاری سمینارها، گردهمایی‌ها و دوره‌های آموزشی تخصصی، از جمله اقداماتی بود که آقائی صائم به آن اشاره کرد.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی‌های سال جاری در بخش روابط‌عمومی اشاره کرد و افزود: به‌منظور توسعه فعالیت‌ها، برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته که در صورت موافقت مدیرعامل شرکت فرودگا‌ه‌های کشور نسبت به اجرای آن اقدام خواهد شد.

آقایی‌صائم با اشاره به برنامه‌های تدوین شده در سال جاری گفت: ادامه انتشار مجله آسمان ایران توسط بخش خصوصی، انتشار پنجمین کتاب جامع صنعت فرودگاهی، انتشار بروشور جدید شرکت به دو زبان، ارتقاء آرشیو روابط‌عمومی، شرکت در نمایشگاه مطبوعات سال 93، استمرار پایگاه خبرنامه الکترونیک و ... از جمله برنامه‌های آتی روابط‌عمومی است که برخی از این برنامه‌ها در صورت موافقت اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار