کرمانشاه/

آغاز فعالیت کوله‌بری در مرزهای سومار و تیله‌کو ه

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از آغاز فعالیت کوله‌بری در مرزهای سومار و تیله‌کوه طی هفته جاری خبر داد


به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

فتح‌الله حسینی  گفت:فعالیت کوله‌بری در مرزهای سومار در حوزه شهرستان‌های قصرشیرین و گیلان‌غرب و تیله‌کو در حوزه شهرستان سرپل‌ذهاب طی هفته جاری آغاز می‌شود.

حسینی با بیان اینکه طرف عراقی آمادگی خود را در این زمینه اعلام کرده، افزود: این هفته شاهد شکوفایی دو مرز مهم در منطقه هستیم و در مرحله بعدی تلاش می‌کنیم پیله‌وری نیز براساس ضوابط راه‌اندازی شود.

وی این اقدام را گامی مهم در راستای رونق اقتصادی منطقه بیان کرد و گفت: هدف از فراهم کردن زمینه انجام گرفتنفعالیت کوله‌بری در مرزهای سومار و تیله‌کو، کمک به تامین معیشت مردم است.

به گفته عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، این اقدام ارزشمند موجب اشتغال‌زایی در منطقه می‌شود و حق مردمی است که تاکنون نتوانسته‌اند از این فرصت بهره‌مند شوند.

نماینده مردم شهرهای قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غربدر مجلس شورای اسلامی رونق بازارچه‌های مرزی را در شرایط اقتصاد مقاومتی موجب ایجاد توسعه پایدار دانست/س.

برچسب ها: کرمانشاه ، فعالیت ، کوله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.