آیت‌الله بهجت همانند چراغی درخشان برای عمومی مردم بودند

حضرت آیت الله حسینی بوشهری در مراسم سالگرد آیت الله بهجت گفت: حضرت آیت الله بهجت همیشه دغدغه انقلاب و اسلام را داشته و در مواقع لازم مانند چراغی پرنور و برکت بودند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مراسم پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت آیت الله العظمی بهجت پنج شنبه‌، 25 اردیبهشت ماه در مسجد اعظم با حضور مراجع تقلید، اساتید، طلاب و سایر اقشار برگزار شد.

در این مراسم حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، جوادی آملی و علوی گرگانی و همچنین مصباح یزدی،‌ حجه الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، سعیدی امام جمعه قم و حجت الاسلام پناهی و صالحی منش در این مراسم حضور داشتند.

آیت الله حسین بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه به عنوان سخنران این مراسم فرمودند: جایگاه بالای علم و تقوای ایشان برای مردم همانند چراغی پرنور و برکت در دنیای امروزی است که علت این امر اجتناب از معصیت ایشان قبل از سن بلوغ می‌دانم.

وی افزودند: حضرت آیت الله بهجت از بار علمی فراوانی برخوردار بوده و شخصیت اخلاقی عرفانی ایشان سبب شده که بعد علمی شان مورد غفلت باقی بماند.

آیت الله حسینی بوشهری عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان خاطر نشان کرد: حضرت آیت الله بهجت نسبت به انقلاب اسلامی دغدغه فراوانی داشتند و یاور انقلاب و رهبری بودند و همیشه در بحران‌ها و مواقع حساس رهنمودهایی به امام و رهبری انجام می‌دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها: روحانیت ، بهجت ، سالگرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار