بازدید دانشجویان از تمرین - اجرای نمایش "هملت"

دانشجویان تئاتر روز یکشنبه 28 اردیبهشت از آخرین تمرین-اجرای نمایش "هملت" نوشته شهرام احمد زاده و کارگردانی آرش دادگر در تماشاخانه ایرانشهر بازدید می کنند.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، گروه نمایشی کوانتوم که نمایش "هملت" را به اجرا در خواهند آورد، تجربیات حاصل از تمرین این نمایش را ساعت 17 روز یکشنبه -28 اردیبهشت، در اختیار دانشجویان قرار می دهند. علاقمندان به کسب این تجارب می توانند با شماره 88311600 تماس حاصل نموده و نسبت به ثبت نام و رزرو اقدام نمایند.

این نمایش برداشتی است آزاد از نمایشنامه شکسپیر و کاری از گروه تئاتر کوآنتوم است که از ۳۰ اردیبهشت در تماشاخانه ایرانشهر- سالن استاد سمندریان اجرای عموم خود را آغاز می کند.

نمایش هملت در سی و دومین دوره از جشنواره تئاتر فجر شرکت داشت و افتخارات و جوایزی نیز کسب کرد: کاندیدای بازیگری مرد ، بازیگری زن ، کارگردانی ، نویسندگی و طراحی صحنه در بخش بین الملل، برنده جایزه کارگردانی و طراحی صحنه در بخش بین الملل، برنده جایزه بزرگ سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر.

در این نمایش شبنم فرشاد جو، خسرو شهراز، مهران امام بخش، وحید راد، امین طباطبایی، عمار عاشوری ، محمد رضا علی اکبری ، بهروز کاظمی، حسام منظور و ساناز نجفی ، اسمعیل صالحی و مهراب رستمی ایفای نقش می کنند.

در گروه کارگردانی این نمایش مهراب رستمی و مرضیه برزی به عنوان دستیاران کارگردان، احمد رشیدی به عنوان مدیر تولید ، فائزه دائمی ، علی ضیائی و حامد مقدسی همکاری دارند. روابط عمومی زهرا شایان فر و تبلیغات مجازی پریسا فلاح زاده هستند.

علاقه مندان به خرید بلیط و تماشای نمایش های این مجموعه می توانند به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس
www.tamashakhaneh.ir مراجعه و یا با شماره های 88814115 و 88814116 تماس حاصل فرمایند.



انتهای پیام/
برچسب ها: دانشجو ، نمایش ، اجرا ، هملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار