سمنان/

فعالیت‌های مراکز توانبخشی بهزیستی سمنان بررسی شد

فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی مراکز توانبخشی زیر نظر بهزیستی استان سمنان با حضور کارشناسان امر بررسی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،  به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان سمنان، در این جلسه که با حضور کارشناس ناظر توانبخشی و کارشناس انجمن‌های توانبخشی بهزیستی استان سمنان و مسئولان فنی مراکز و مدیران انجمن‌ها برگزار شد، در خصوص برنامه‌ریزی برای آموزش در زمینه‌های ورزشی و هنری با استعدادیابی معلولان علاقه‌مند صحبت شد.

کارشناس مراکز توانبخشی بهزیستی شهرستان سمنان، استعدادیابی معلولان علاقه‌مند به فعالیت در زمینه‌های هنر و ورزش، جلوگیری از رکود معلولان برای پیشگیری از چاقی و افسردگی و فعال کردن معلولان از لحاظ ورزشی و هنری در سطح کشوری را در این نشست مورد تاکید قرار داد.

همچنین مهدیه یحیایی، کارشناس انجمن‌های توانبخشی بهزیستی استان سمنان بر فعال‌سازی بخش ورزش معلولان و رایگان‌سازی سالن‌های ورزشی برای استفاده معلولان با توجه به درخواست مسئولان فنی مراکز و مدیران انجمن‌ها تأکید کرد.

سیدنظام‌الدین زرگری، کارشناس ناظر توانبخشی بهزیستی استان سمنان نیز ضمن بیان مشکلات هزینه ایاب و ذهاب معلولان به سالن‌های ورزشی، در خصوص ارائه آمار تعداد معلولان فعال در ورزش و هنر از مراکز طلب همکاری و مساعدت کرد.

در پایان، یکی از مسئولان سالن جانبازان و معلولان، رشته‌های موجود ورزشی را والیبال نشسته، دو و میدانی، آمادگی جسمانی، طناب‌کشی، وزنه‌برداری و پینگ‌پنگ عنوان کرد تا هر مرکز توانبخشی با استعدادیابی معلولان فعال و علاقه‌مند از رشته‌های موجود استفاده شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: سمنان ، توانبخشی ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.