اصفهان/

ذوب آهن را دوباره بر سر زبان ها می اندازیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: به دنبال کسب بهترین جایگاه برای ذوب آهن هستیم تا نام ذوب آهن را دوباره بر سر زبان ها بیاندازیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، یحیی گل محمدی » دیروز در کنفرانس خبری در اصفهان اظهار کرد: مربیگری تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان برای من افتخار است و امیدوارم با تلاش و کوشش بازیکنان و کادرفنی بتوانیم در فصل آینده روزهای خوشی را برای این تیم رقم بزنیم.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در دو فصل گذشته نتوانسته است جایگاه خوبی را در لیگ برتر باشگاههای کشور به دست آورد ابراز امیدواری کرد که بتواند این تیم را دوباره به جایگاه شایسته در لیگ برتر باشگاههای کشور برساند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه دست یابی به این هدف به زمان نیاز دارد، تصریح کرد: هدف ما تشکیل تیم خوب با استفاده از جوانان تیم های پایه ذوب آهن اصفهان و پشتوانه سازی برای این تیم است.

وی درباره دلیل جدایی اش از تیم نفت تهران نیز گفت: پس از اینکه لیگ برتر باشگاههای کشور پایان یافت نشستی را با مسوولان تیم نفت برگزار کردم و به آنها گفتم که برای حضور در مسابقات آسیایی نیاز به تقویت تیم داریم.

گل محمدی ادامه داد: در این نشست از مسوولان باشگاه نفت تهران خواستار افزایش بودجه تیم شدم اما آنها نسبت به این موضوع بی توجهی کردند و من از این تیم جدا شدم .

وی از مجتبی حسینی، حسن استکی و داوود فنایی ( مربی دروازه بان ها ) به عنوان دستیاران خود در تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان نامبرد و گفت: در چند روز آینده نیز مربی بدنساز را معرفی خواهم کرد.

وی درباره جذب بازیکن از تیم های استقلال و پرسپولیس تهران نیز گفت: از این دو تیم، بازیکنی مد نظرم نیست اما از تیم نفت تهران یک بازیکن مد نظرم بود که به تیم دیگری رفت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بدون اشاره به نام بازیکن، افزود: اکنون با یکی دیگر از بازیکنان تیم نفت تهران وارد مذاکره شده ایم و امیدوارم بتوانیم وی را جذب کنیم.

وی درباره هدف گذاری باشگاه ذوب آهن برای جایگاه این تیم در فصل آینده لیگ برتر باشگاههای کشور، گفت: صحبت های خود را با مسوولان این باشگاه انجام داده ام و بدنبال کسب مقام نیستیم .

گل محمدی با بیان اینکه بدنبال ارائه بازی خوب و ایستادن در رده های بالای جدول هستیم، ادامه داد: اعتماد به جوانان، سرلوحه کار من است و امیدوارم در تیم ذوب آهن نیز با اعتماد به جوانان، نتیجه لازم را کسب کنم.

وی درباره تاکتیک تیم ذوب آهن برای فصل آینده نیز گفت: تاکنون انجام بازی زمینی از برنامه های تاکتیکی من بوده است و سعی می کنم این تاکتیک را در تیم ذوب آهن نیز اجرایی کنم .

گل محمدی با بیان اینکه کار سختی را قبول کردم ، افزود: اما ذوب آهن اصفهان از مدیریت خوبی برخوردار است و امیدوارم بتوانیم با جذب بازیکنان خوب بر همه مشکلات غلبه و نتایج لازم را کسب کنیم .

وی زمان شروع تمرینات تیم فوتبال ذوب آهن را نهم خرداد اعلام کرد و افزود: از 18 خرداد نیز تمرینات تاکتیکی این تیم آغاز می شود.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره جذب و استفاده از بازیکنان ستاره نیز گفت: برای من فرقی نمی کند که بازیکن ستاره باشد یا نه بلکه باید قلب بازیکن با تیم باشد و برای موفقیت تیم از هیچ کوششی فروگذار نشود.

وی درباره تمرینات آماده سازی تیم ملی نیز گفت: برخلاف برخی ها، معتقدم که روند آماده سازی تیم ملی به خوبی پیش رفته و تیم ملی در مدت کم که یک ماه تا شروع جام جهانی باقی مانده است، توانسته برنامه های آماده سازی خوبی را پشت سر بگذارد.

گل محمدی ابراز امیدواری کرد: تیم فوتبال ایران بتواند در جام جهانی 2014 برزیل با تلاش بازیکنانش به نتایج لازم دست یابد. /س


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فردوس هاشمیان
۱۰:۰۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
سلام به شما آقای گل محمدی وتبرک برای انتخاب شدنتان امید ما به شمااستکه جوانهایی که از سن ده سالگی فوتبال بازی کردن و بازیهایخوبی انجام دادن لطف کنید ببینید این جوانها درس وزندگیشان فقط فوتبال است لطف کنید وانهارا دریابید از خدا برای شما سلامتی وموفقیت ارزو میکنم