آقازمانی: برای مذاکره با مسئولان پدیده به مشهد می‌روم/ مسئولان ره آهن به امان خدا تیم را‌‌ رها کردند

بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن در خصوص وضعیتش برای فصل بعد گفت: از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم که یکی از این تیم‌ها، پدیده مشهد است و به احتمال زیاد برای مذاکره به مشهد می‌روم.

سامان آقازمانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: براین اساس برای مذاکره با مسئولان پدیده مشهد به مشهد می‌روم تا تکلیفم را مشخص کنم.  
 
بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن در ادامه اظهار داشت: بجز تیم پدیده مشهد، از چند تیم لیگ برتری هم پیشنهاد دارم، به هرحال وضعیتم تا چند روز آینده مشخص خواهد شد.  
 
وی درباره وضعیتش در تیم فوتبال راه آهن، بیان کرد: مسئولان باشگاه راه آهن به امان خدا تیم را‌‌ رها کردند و هیچ کس جوابگوی بازیکنان نیست. ما بازینان مطالبات زیادی داریم، اما تا الآن مبلغی را از باشگاه دریافت نکردیم.  
 
وی درباره جلسه بازیکنان راه آهن با تاج رئیس سازمان لیگ بر‌تر، گفت: من این جلسه را ترتیب داده بودم، اما به علت برنامه‌های دیگر تاج این جلسه به روز شنبه موکول شد.  
 
سامان آقازمانی در مورد پیشنهاد سرخابی‌ها بیان کرد: علی دایی سرمربی پرسپولیس همواره به من لطف دارد، اما تا الآن پیشنهادی از دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس نداشت.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مالک جدید باشگاه راه آهن ارزشی برای تیم فوتبال راه آهن قائل نیست و تا الآن مشکل تیم را برطرف نکرده است.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بازیکن ، تیم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار