زاهدان/ همزمان با آغاز فصل دو ومیدانی کشور:

اعزام تیم بانوان سیستان وبلوچستان به رقابت های دو ومیدانی کشور

سرپرست هیات دو و میدانی سیستان و بلوچستان گفت: تیم بانوان دو و میدانی استان برای نخستین بار به رقابت های قهرمانی آغاز فصل دو و میدانی کشور اعزام شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان .، ˈمحسن دورانیˈ افزود: بعد از موفقیت بسیار ارزنده ای که نونهالان مردان دو و میدانی کار استان در رقابت های آغاز فصل دو و میدانی قهرمانی کشور به دست آوردند اکنون نوبت به بانوان توانمند است که برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان در رقابت های ویژه بانوان ظاهر شوند.

وی ادامه داد: رقابت های آغاز فصل دو و میدانی کشور در بخش مردان دو هفته پیش به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد که حاصل تلاش تیم اعزامی هیات دو و میدانی استان به این رقابت ها کسب دو مدال خوشرنگ بود.

سرپرست هیات دو و میدانی سیستان و بلوچستان افزود: قرار است بر اساس برنامه ریزی فدراسیون دو و میدانی کشور رقابت های دو و میدانی آغاز فصل قهرمانی بانوان 25 تا 27 اردیبهشت ماه امسال به میزبانی تهران در مجموعه ورزشی آفتاب در مواد و رشته های مختلف برگزار شود.

دورانی ادامه داد: از سیستان و بلوچستان خانمها ˈمطهره فروغی مقدم، آمنه آبخشت، فرزانه سپاهیان، بیتا غفاری و مهین ریگیˈ در این دوره از رقابت ها به مصاف حریفان خود می روند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.