خادم: قرارداد اسپانسر استقلال 20 تا 25 میلیارد است/بدهی مالیاتی سرخ‌آبی ها به حداقل می‌رسد

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: قرارداد به توافق رسیده برای اسپانسری استقلال 20 تا 25 میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با توجه به اینکه اعضای هیات مدیره پرسپولیس و استقلال مشخص شدند دیگر هیچ گونه عذر و بهانه‌ای برای این 2 باشگاه وجود نخواهد داشت و این 2 تیم می‌توانند با فراق بال به کار خود ادامه دهند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: نظرات اهالی رسانه و کارشناسان را در یک کنفرانس خبری در باره خصوصی سازی 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم شنید و جوانب مختلف این مسئله را مورد بررسی قرار خواهیم داد. البته به شخصه از اینکه برخی صحبت‌ها در مورد عملکرد وزارت ورزش و جوانان در این خصوص مطرح می‌شود خستگی را به تن ما می‌گذارد چراکه ما با تمام اینکه طی این مدت زیر فشار کاری سختی بودیم سعی کردیم گامی برداریم که طی آن سلامت ورزش کشور حفظ گردد زیرا در طول سی و چند سالی که گذشته هیچ اسپانسری با این جدیت برای پشتیبانی از این 2 باشگاه اقدام نکرده و ما در جایگاه خود سعی کردیم تا حامیان مالی خوبی را برای این 2 باشگاه فراهم کنیم تا مشکلات آنها به حداقل برسد.
 
خادم افزود: هم‌اکنون 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس می‌توانند بر روی چهارچوب تیم‌های خود تمرکز کنند و دغدغه‌ای برای مسائل مالی نداشته باشند. من این سوال را مطرح می‌کنم که اگر وزارت ورزش و جوانان این‌گونه عمل نمی‌کرد چه پیشنهاد دیگری برای بهبود وضعیت این 2 تیم مطرح می‌شد. پرسپولیسی که بیش از 70 میلیارد بدهی داشته و یا استقلالی که بیش از 40 میلیارد بدهی داشته آیا می‌شد بهتر از این برای این 2 باشگاه تصمیم‌گیری کرد؟ برخی‌ها با صحبت‌هایی که در این مدت اظهار داشتند خستگی را بر تن ما گذاشته و رفتار غیر منصفانه ای را از خود نشان دادند.
 

 
وی ادامه داد: من در سطح شهر وقتی با مردم برخورد می‌کنم از اتفاقات اخیر درباره خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس استقبال کرده‌اند و مطمئن باشید ما با کسانی که در این خصوص صحبت کرده‌ایم مطمئنیم که به عهد خود پایبند هستند.
 
خادم اشاره کرد: ما به هیچ عنوان نگفته‌ایم که دانشمند اقتصادی هستیم و می‌توانیم به خوبی مسائل و مشکلات اقتصادی این 2 باشگاه را حل کنیم اما سعی کرده‌ایم از اسپانسرهایی برای پشتیبانی این 2 باشگاه دعوت به همکاری کنیم که بتوانند مشکلات سرخ‌آبی ها را به حداقل برسانند.
 
وی تاکید کرد: از همه می‌خواهم که از این حامیان مالی پشتیبانی کنند تا شرایطی فراهم شود که سایر بنگاه‌های اقتصادی خصوصی وارد عرصه ورزش کشور شوند و به ورزش ایران کمک کنند وگرنه اگر گوشه چشمی به آنها نداشته باشیم باعث ناهمواری این مسیر خواهیم شد. در خصوص باشگاه پرسپولیس باید بگویم رایزنی‌های لازم با سازمان امور مالیات انجام شده و من شخصا با مدیرعامل و عضو حقوقی این باشگاه پیگیر این جریان هستیم تا بدهی مالیاتی باشگاه را به حداقل برسانیم و این شامل تخفیف برای باشگاه خواهد شد. این امر برای باشگاه استقلال نیز همینطور خواهد بود تا مشکلات اقتصادی آنها را به حداقل برسانیم و شرایط خوبی را برای این 2 باشگاه فراهم کنیم. درباره اسپانسر باشگاه استقلال باید بگویم مبلغ به توافق رسیده با این حامی حدود 20 تا 25 میلیار تومان خواهد بود.
 
خادم اظهار داشت: در مورد باشگاه استقلال نیز تلاشمان بر این بود که مثل باشگاه پرسپولیس افراد غیر ورزشی در اعضای هیئت مدیره آن حضور نداشته باشد. فقط آقای مقداد نجف نژاد است که با توجه به حضورش در باشگاه استقلال، چندان هم نسبت به فوتبال و ورزش بیگانه نیست.
 
وی در پاسخ به این سوال خبرنگاران که از وی خواستند درباره اعضای هیات مدیره استقلال توضیح دهد گفت: آقای صاحب پناهی مدیرعامل قبلی باشگاه پیکان است، رضا صالح ژور قبلا مدیر اجرایی باشگاه استقلال بوده است، آقای نجف نژاد نماینده مجلس بود، نثاری شهردار منطقه 19 تهران بودد، آقای توفیقی از چهره‌های اقتصادی مجموعه هیات مدیره خواهد بود. و درکل این یک جمع هیات مدیره هستند که در باشگاه استقلال دور هم جمع شده‌اند تا این باشگاه را به موفقیت های بزرگ برسانند.
 
در این بین یکی از خبرنگاران از خادم پرسید چرا هنوز پولی به حساب باشگاه استقلال از جانب دولت ریخته نشده است؟ خادم پاسخ داد: تعجب می‌کنم که چرا در این زمینه من باید پاسخگو باشم؟! درمورد باشگاه پرسپولیس نیز اکنون باید مدیرعامل آن جوابگو باشد و درباره استقلال نیز باید صبر کنیم تا مدیرعامل آن ابتدا مشخص شود و از وی بپرسید چرا!
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
وقتی یک ساله اجاره می دید اسپانسر با کدوم انگیزه برای فوتبال پایه خرج کنه؟!!!
فوتبال ایران از پایه ضعیفه و همون طور که برای والیبال از پایه کار شد و الان ثمره ش رو می بینیم برای فوتبال هم باید از پایه کار بشه.
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۲۳:۴۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام
ایا باید مزد مردی مثل دکتر فتح اله زاده را این گونه داد .مردی که عاشقانه برای تیم بزرگ سی میلونی ایران زحمت کشید و توانست بازیکنان بزرگ به این مملک معرفی کند و قهرمانی های فروانی برای استقلال که محبوب سی میلیون ایرانی داخل و خارج کشور است بیاورد .
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۹:۵۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
چه پول هايي كه داره توي اين مملكت هدر ميره.
حيف............حيف................افسوس...........................................................................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
تا زمانی که واگذار نشوند فوتبال تیم ملی پیشرفت نمی کند تا این پیرمردها در فوتبال این مملکت جولان میدهند جوانتر ها باید فقط فرصت سوزی کنند...
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۱۷:۳۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
اقای خادم لطفا مدیرعامل به هیئت مدیره تحمیل نکن.فقط همین
آخرین اخبار