موزه هنرهای معاصر تهران میزبان را نمایش می‌دهد

فیلم "میزبان" به کارگردانی "جون هو بونگ" همراه با جلسه نقد وبررسی با همکاری مجله فیلمخانه روز چهارشنبه 24 اردیبهشت ماه ساعت 5 بعداز ظهر در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی‌آید.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛ در ادامه برنامه نمایش فیلم در سالن سینماتک موزه؛ روز 24 اردی بهشت ماه ساعت 5 بعدازظهرفیلم " میزبان" به کارگردانی جون هو بونگ محصول سال 2006 میلادی کشور کره جنوبی به مدت 120 دقیقه به نمایش در می آید. همچنین بعداز نمایش فیلم جلسه نقد وبررسی این فیلم با حضور منتقدان ونویسندگان سینمایی برگزار می شود.
 
این فیلم از آنجا شروع می شود که به دلیل اختلالات شیمیایی، موجودی ترسناک واژدها مانند در رودخانه ی شهر رشد می‌کند که مردم شهر را می ترساند. اژدها بعضی از مردم را هم در چاله ای عمیق زندانی می کند، یکی از این افراد زندانی ، دختری ست که از خانواده ی خود جدا شده است. حالا خانواده ی او در صدد هستند، هرطور شده دختر را پیدا کنندو... .
 
یادآوری می‌شود علاقه مندان جهت استفاده از برنامه های سینماتک می توانند به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی جنب پارک لاله مراجعه وجهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های واحد سینماتک 88955753 ویا واحد روابط عمومی 88951965 تماس حاصل کنند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار