تدارک ویژه شبکه دو در سالروز ولادت امام علی (ع)

شبکه دو با تدارک ویژه برنامه های شاد و جذاب مانند «کلاه قرمزی»، «همای رحمت»، «مولای عشق»، «پدر» سالروز ولادت با سعادت امام علی (ع) و روز پدر را جشن می‌گیرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، ویژه برنامه «همای رحمت» از  22 اردیبهشت از ساعت 19 با اجرای امید زندگانی و سید جواد هاشمی روی آنتن تلویزیون رفت.
 
«همای رحمت» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو است، این گروه همچنین برنامه «مولای عشق» را به تهیه کنندگی سهیل سلیمانی روی آنتن می فرستد.
 
«مولای عشق» یک جنگ شاد ویژه‌ ولادت امیرالمونین است که سه شنبه از ساعت ۲۳ تا ۱ بامداد چهارشنبه روی آنتن شبکه زندگی می‌رود.
 
گروه طرح و برنامه شبکه دو نیز در  سالروز ولادت امام علی (ع) انیمیشن « پدر»  کاری از محمدرضا خردمندان را در قاب «دو در صد» تقدیم مخاطبان خود می کند.
 
انیمیشن تحسين شده 2 دقیقه ای «پدر» قصه سمبولیک از ایستادگی و مقاومت یک پدر در برابر طوفان حوادث و سختی ها و ناملایمات زندگی را به تصویر می کشد.
 
سفر به «کوی محبت» در سالروز ولادت امام علی (ع)
 
مدیر گروه معارف شبکه دو از برقراری ارتباط زنده با نجف و قم در سالروز با سعادت ولادت حضرت علی علیه السلام خبر داد.
 
محسن حبیبی گفت: «کوی محبت» به تهیه کنندگی و اجرای سید مصطفی موسوی از 22 تا 24 اردیبهشت از ساعت 19 و 30 دقیقه روی آنتن تلویزیون می رود.
 
وی افزود: این ویژه  در در 3 قسمت 50 دقیقه ای می کوشد تا  حال و هوای ولادت حضرت علی علیه السلام در کشور عراق و همچنین شهر قم را به خانه مخاطبان خود برده و تصویری واقعی از شور و شیفتگی عاشقان اهل بیت در مناسبت ها مذهبی پیش رو را منعکس کند.
 
حبیبی گفت: «کوی محبت» دوشنبه و سه شنبه با تدارک آیتم های ویژه ای ولادت با سعادت امام اول شیعیان حضرت علی علیه السلام را جشن می گیرد و به موضوعاتی مانند مقام امیرالمومنین علیه السلام و البته بحث اعتکاف هم می پردازد.
 
این شبکه ۲۳ اردیبهشت همزمان با سالروز ولادت امام علی علیه السلام و روز پدر «تنها در خانه ۵» به کارگردانی پیتر هویک را برای مخاطبان خود روی آنتن می‌برد.
 
این فیلم کمدی که سه شنبه ساعت 17 و 30 دقیقه در قالب سینما زندگی پخش خواهد شد، محصول ۲۰۱۲ کشور آمریکاست.
 
 «تنها در خانه» پیتر هویک که پنجمین قسمت از سری فیلم‌هایی با همین نام است با نقش آفرینی کریسشن مارتین، جادل فرلند والی هاروی روی آنتن تلویزیون می‌رود.
 
داستان این فیلم از جایی آغاز می‌شود که فین باکس‌تر با خانواده‌اش به خانه جدیدشان در مین می‌رود. او معتقد است که در این خانه ارواح حضور دارند، به همین دلیل تله‌هایی برای به دام انداختن آن‌ها کار می‌گذارد. یک روز پدر و مادر برای کاری از خانه بیرون می‌روند و فین و خواهرش تنها می‌مانند. ۳ دزد از فرصت استفاده می‌کنند و وارد خانه می‌شوند. فین و خواهرش می‌کوشند با آن‌ها مقابله کنند.
 
 «تنها در خانه ۵» به سرپرستی مریم شیرزاد دوبله شده؛ نسیم رضاخانی (فین)، مینو غزنوی (کا‌ترین)، منوچهر والی‌زاده (کرتیس)، اکبر منانی (سینکلر)، نازنین یاری (جسیکا)، مریم جلینی (الکسیس)، امیر منوچهری (هیوز)، امیرمحمد صمصامی، هادی جلیلی، سحر صحامیان و محمد یاراحمدی از دیگر دوبلورهای این کمدی پر طرفدار هستند.


انتهای پیام/ اس

برچسب ها: شبکه دو ، سیما ، میلاد ، حضرت علی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار