عابدینی: نه فقط کمیته فنی بلکه کل ساختار و تشکیلات پرسپولیس کمکی بود/قصد وساطت بین دایی و کریمی را نداشتیم

رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: شرح وظایف کمیته فنی را نوشتم و قرار است به رحیمی مدیر عامل تیم تحویل بدهم تا وی نیز به هیات مدیره بدهد.

امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: شرح وظایف کمیته فنی را  به رحیمی می‌دهم تا بعد از تصویب هیات مدیره کارمان را شروع کنیم.
 
 عابدینی در ادامه اظهار داشت: اگر اختیارات لازم به کمیته فنی داده نشود آن وقت کار کردن در این کمیته سخت می شود .
 
وی درباره اینکه قرار است واسطه آتشی کریمی و علی دایی شود بیان کرد : این موضوع صحت ندارد برخی از دوستان صحبت های  مرا به عنوان وساطت بین علی دایی و علی کریمی معنا کردند که درست نبود.
 
 رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: من اختیاری  برای آوردن  کریمی به پرسپولیس ندارم و علی دایی سرمربی تیم در این مورد تصمیم گیرنده است.
 
 عابدینی درباره ناراحتی علی دایی از وی  به خاطر واسطه شدن بین وی و کریمی برای آشتی گفت:  من هیچ وقت بیان نکردم که قصد وساطت بین علی دایی و کریمی را دارم برخی از رسانه ‌ها بدون مصاحبه با من این مسئله را بیان کردند.
 
 وی درباره مذاکرات نهایی رحیمی با  دایی بدون اطلاع دادن به کمیته فنی تصریح کرد:  کمیته فنی هنوز تشکیل نشده است بر این اساس رحیمی نمی‌تواند دست روی دست بگذارد وی حق دارد که برای اینکه کارها روی زمین نماند با دایی صحت کند.
 
 وی در ادامه اظهار داشت:  به نظرم کمیته فنی پرسپولیس نمی‌تواند کارش را در فصل نقل و انتقالات لیگ چهاردهم شروع کند چرا که شرح وظایف تصویب نشده و ما هنوز در محل کارمان مستقر نشدیم تا کاری انجام دهیم .
 
رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس درباره جمله مدیر فنی یعنی کشک اظهار داشت: در سال‌های گذشته همه ساختار و تشکیلات پرسپولیس به جز بازیکنان و کادر فنی کشک بودند و فقط کمیته فنی این مفهوم را به یدک نمی‌کشید به نظرم اگر کمیته ‌های باشگاه پرسپولیس با برنامه، هدفمند و 
سازمان یافته عمل کنند آن وقت همه چیز در باشگاه پرسپولیس درست می‌شود و کسی عنوان کشک بودن را به کمیته‌ها نسبت نمی‌دهد.

وی درباره ارتباط با چند باشگاه اروپایی برای همکاری دو جانبه با باشگاه پرسپولیس بیان کرد: با چند باشگاه هلند و ایتالیا از جمله نایمخن و میلان قرار است که ارتباط برقرارکنیم. اگر شرح وظایف کمیته فنی تصویب شود و ما در محل کارمان مستقر شویم. آن‌وقت این موضوع را سریع‌تر انجام می‌دهیم.

عابدینی بیان کرد: به نظرم وظیفه ارتباط با  باشگاه‌های اروپایی را باید به بیژن ذوالفقار نسب بسپاریم چرا که وی باز پس این کار برنمی‌آید.

وی تصریح کرد: اوضاع پرسپولیس نامناسب است. بر اساس این تیم باید سازماندهی شود تا اوضاعش بهبود یابد.

عابدینی درباره این‌که گفته می‌شود که وی نمی‌تواند با دایی همکاری کند، بیان کرد: من قصد گرفتن جای کسی را ندارم. اگر هرکس براساس چارچوب تحریف شده وظیفه‌اش را انجام دهد آن‌وقت مشکلی به وجود نمی‌آید.

رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس بیان کرد: هرکس ضابطه مندعمل کند آن وقت کسی نمی‌تواند در کارش خللی وارد کند. به نظرم وظیفه سرمربی از رختکن تا زمین فوتبال است. کمیته فنی هم باید برنامه سرمربی را از وی بگیرد تا براساس آن اقداماتی انجام دهد. به هر حال اگر چارچوب شانس باشیم مشکلی با یکدیگر پیدا نمی کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس هرچه سریع‌‌تر برطرف شود تا این تیم در جایگاه واقعی‌اش قرار بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی شیر
۱۱:۳۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
از طرفداران پرسپولیس هستم
از سالهای دور تا امروز از زمانیکه همه باشگاه توی پیکان علی پروین بود وهمه جلسات وافتخارات در سورتمه میدان هفت تیر بود و سیاسی ها باید بدانند چه امانتی در اختیار دارند ریشه پرسپولیس در رگ طرف داران این
باشگاه است مهندس عابدینی شما زحمت میکشی و باغبانی میکنید سیاسیون نشسته اند میوه را بخورند دانش شما از هر کس دیگری در فن مدیریت بالا تر وشما سزاوار تر برای مدیر عاملی این باشگاه هستید علی دایی هم باید بداند غرور او برای خودش مهم است طرفدار از او تاکتیک میخواهد وبا مهره هایی که دارد باید توانایی تاکتیکی خود را ثابت کند به هاشیه نرود پیشکسوتان هم باید باشگاه را حمایت وهدایت کنند ومیدان را برای سیاسیون میوه خوار اماده نکنند حق نگهدار شما باشد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۵۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
عابدینی عشق پرسپولیس به هر شکلی که بود آمد فقط باشه در این تیم در چه مقامی مهم نیست کل حاشیه پرسپولیس توسط این آقا بود داماش را فدای پرسپولیس کرد بسی فکرش به روی پرسپولیس بود اصلا داماش نمی دید امثال عابدینی و حسن روشن استقلال نوبرهستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
این فوتبال را رها نمی کنند ایشان چند سال در داماش بودند .تیم را از کنار زمین کوچ می کردند شما فکر کن عضو کمیته فنی شوند اول جنجال و حاشیه
آخرین اخبار