الرای الوطن:

شکوه حماسه حمص زبان توطئه‌گران را بند آورده است

پایگاه خبری الرای الوطن در گزارشی به توافق حمص و پاکسازی این شهر این لوث تروریست‌ها پرداخت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری الرای الوطن، برخی رسانه‌ها، تصاویری شادی شهروندان حمص که در حال بازگشت به خانه‌های خود هستند، پخش کردند. هم آن هایی که خانه هاشان سالم بود و هم آن هایی که خانه‌هاشان ویران شده بود، همگی از دولت تشکر کردند.

آنها از جانب تمام مردم سوریه که درگیر این بحران بزرگ بودند، از دولت تشکر کردند. حماسه حمص، با صرف نظر از خاطرات تلخ و مرگباری که تروریست ها آن را به بار آوردند و همچنان بر انجام آن مصرّاند، نشانگر میهن دوستی و حرص دولت سوریه در حمایت از مردم شریف خود و نجات سرنوشت ملی بوده است.  

بسیار شگفت آور است که دولت‌های مختلف غربی، اعم از دولت های به اصطلاح دوست سوریه و دولت های به اصطلاح حامی حقوق بشر، از پیروزی ملت سوریه علیه تروریست ها استقبال نکردند و حتی سکوت اختیار کرده اند؛ گویی این پیروزی برای آنها خوشایند نبوده و دوست داشته اند که خلاف آن روی می داده است؛ یعنی امیدوار بودند که تروریست ها پیروز میدان باشند و دولت سوریه عقب نشینی کند و حمص دوباره به اوضاع فاجعه بار پیشین خود بازگردد.

در عین حال جهان، توافق حمص را  به مثابه ی یک پیروزی برای دولت قهرمان سوریه می‌داند که از ملت خود پاسداری می‌کند و چیزی جز سعادت را برای آن نمی‌خواهد، بلکه پیوسته تلاش می کند تا از هر راه ممکن، از غم و اندوهش بکاهد. شکست سنگین تروریست ها که با خواری سلاح خود را تحویل دادند و از حمص خارج شدند، نمونه ای از همین تلاش هاست؛ تروریست ها تا همیشه این صحنه را به یاد خواهند داشت که چگونه ارتش قهرمان سوریه آنها را با رؤیاهای محقق نشده و به خواری خوار، از سرزمین خود بیرونشان کرد.

توطئه‌گران ساکت شده اند و شکوه حماسه حمص زبانشان را بند آورده است. اگر تروریست ها در حمص به پیروزی رسیده بودند، همه از یک پیروزی قهرمانانه دم می‌زدند و برای بازتاب آن تمام رسانه های خود را بسیج می کردند؛ اما اکنون که ارتش ملی سوریه به پیروزی رسیده و راه را برای پیروزی‌های آتی هموار کرده است، گویی این مسئله اهمیتی ندارد و ارزش بازتاب و انتشار ندارد!

پیروزی دولت سوریه در حمص و دستاوردهای پیش رو، به مفاهیم ارزشمندی تبدیل خواهند شد که بر میدان های نبرد در سراسر سوریه تأثیر خواهد گذاشت. بنابراین، یا تروریست‌های مسلح و حامیانشان از پیروزی تاریخی در حمص، عبرت می گیرند و سوریه را ترک می کند و یا اینکه بدانند، ارتش سوریه همچنان برای ایفای نقش  تاریخی پیشتاز خود آماده است...

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
فرهاد
۱۲:۵۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
احسنت برارتش غیورسوریه وملت سرافرازحمص این ÷یروزی تاریخی گوارای وجودتان به امید÷یروزیهای بعدی تاآزادسازی تمام سوریه
آخرین اخبار