امیر سرتیپ صباحی فرد:

پدافند هوایی با زاویه دید وسیع تمامی تحرکات موجود را رصد می‌کند

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: حراست و صیانت از مرزهای هوایی ایران وظیفه قرارگاه پدافند هوایی است و پدافند هوایی نیز با چشمان تیزبین خود و با زاویه دید وسیع تمامی تحرکات موجود را رصد می‌کند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیر صباحی‌فرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در دیدار کارکنان و دانش پژوهان مرکز آموزش درجه داری این قرارگاه با بیان اینکه امروز کشور ما در سطح منطقه و جهان جزو کشورهای تاثیر گزار است، گفت: با عنایات خاص خداوند متعال و امام زمان و رهنودهای داهیانه فرمانده معظم کل قوا، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به یک الگوی مناسب در منطقه و جهان تبدیل شده است.
 
جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در ادامه افزود: حراست و صیانت از مرزهای هوایی ایران وظیفه قرارگاه پدافند هوایی است و پدافند هوایی نیز با چشمان تیزبین خود و با زاویه دید وسیع تمامی تحرکات موجود را رصد می‌کند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه بهره‌گیری از توانمندیهای داخلی و تخصص دانشمندان جوان بعنوان یک اهرم بازدارنده در مقابل دشمنان است، تصریح کرد: تلاش ما در بومی سازی تجهیزات دفاعی است و به لطف خداوند متعال نیروهای مسلح ما در این زمینه بسیار موفق عمل کرده اند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار