"اميد زندگاني" و "سیدجواد هاشمي" مجري "هماي رحمت" شدند

اجراي ويژه برنامه ولادت حضرت علي (ع) شبكه دو به "اميد زندگاني" و "سيدجواد هاشمي" سپرده شد.

«بيژن محمدي» تهيه كننده اين ويژه برنامه گفت: «هماي رحمت» ميهماني با شكوهي به مناسبت ميلاد با سعادت امام علي (ع) است كه به طور زنده از مجتمع تجاري دنياي نور روي آنتن تلويزيون مي‌رود.  
 
بيژن محمدي افزود: «هماي رحمت» كه امروز 22ارديبهشت از ساعت 19 به صورت زنده روي آنتن تلويزيون مي‌رود، تلاش مي‌كند تا در روز پدر خانواده‌هاي ايراني را دور يكديگر جمع كرده و لحظه‌هاي شادي را براي آن‌ها رقم بزند.
 
 وي تصريح كرد: اين برنامه با حضور چهره‌هاي شاخص فرهنگي، ورزشي، هنري، اجتماعي و سياسي روي انتن مي‌رود و تا الان از ميان هنرمندان حضور برزو ارجمند و عليرضا خمسه در اين ميهماني قطعي شده است.
 
 اين تهيه كننده گفت: «هماي رحمت» با شعر خواني «مصطفي صابري» شاعر اهل خراسان و متخلص به صابرخراساني در وصف اميرالمومنين عليه السلام همراه خواهد بود.
 
 وي ادامه داد: در بخش ديگري از اين ضيافت ارزشمند حسن ريوندي كمدين و مجري طناز ايراني با اجراي برنامه‌هاي جذاب و ديدني لبخند را بر لبان خانواده‌هاي ايراني مي‌نشاند.
 
 محمدي گفت: امير تاجيك از ديگر ميهمانان اين برنامه تركيبي خواهد بود، قرار است اين خواننده پاپ قطعه‌اي با موضوع پدر و ولادت امير المومنين براي مخاطبان شبكه دو اجرا كند.
 
 «هماي رحمت» به سفارش گروه اجتماعي شبكه دو روي آنتن مي‌رود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار