سرقلعه در تذکر شفاهی:

آبروی نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه در خطر است/ چقدر باید جوابگوی بحث اشتغال جوانان باشیم

نماینده مردم لردگان در مجلس با بیان اینکه تا چه اندازه باید جوابگوی بحث اشتغال جوانان و تحصیل‌کردگان در حوزه‌های انتخابیه خود باشیم خطاب به وزیر کار گفت: آبروی نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه در خطر است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ محمد جلیل سرقلعه نماینده مردم لردگان در مجلس ضمن تشکر از هیئت‌رئیسه به جهت سفرهای استانی کمیسیون‌های تخصصی مجلس اظهار داشت: از ریاست کمیسیون عمران و اعضای محترم این کمیسیون به دلیل سفر یک روزه و بازدید از استان چهارمحال و بختیاری و از مجموعه معاونین وزیر راه و شهرسازی نیز که حضور پر رنگی در این سفر داشتند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: علی‌رغم اینکه بیشتر مشکلات استان زیرساخت‌های آبرسانی در حوزه آب شرب، کشاورزی و صنعت بوده حضور وزارت نیرو در این سفر کم رنگ بوده، سوء مدیریت در وزارت نیرو، کشاورزی که شغل اصلی مردم این استان است را به مخاطره انداخته و پروژه‌های آبرسانی کشاورزی همچنان تعطیل و بدون تاسیس مانده است.

نماینده مردم لردگان خطاب به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اظهار داشت: آبروی نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه در خطر است، ما چقدر جوابگوی بحث اشتغال جوانان و تحصیل‌کردگان در حوزه‌های انتخابیه خود باشیم.

سرقلعه در ادامه خطاب به وزیر بهداشت و درمان گفت: بیمارستان‌های استان به خصوص بیمارستان شهرستان لردگان نیمه رها و تعطیل مانده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: نارضایتی بازنشستگان این وزارتخانه را چه کسی باید جوابگو باشد، مدارس شبانه‌روزی با مشکلات عدیده و جدی مواجه هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار