مدیر کل سلامت شهرداری تهران خبر داد:

جشنواره رادیو فرصتی برای کشف استعدادهای پنهان

سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو فرصتی برای ایجاد تعامل و برقرار کردن ارتباط بیشتر با برنامه سازان و هنرمندان است.

محمد مهدی گلمکانی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در بحث سلامت هر چقدر رسانه ها زیاد و تخصصی تر باشند تأثیرگزاری بیشتری دارند، افزود: شبکه های رادیویی بعلت در دسترس بودن بر همگان از تاثیرگزاری بیشتری بر روی مخاطبان برخوردار است و بیشتر شهروندان در طول روز به آسانی می توانند رادیو گوش دهند همین موضوع فرصت مناسبی برای شبکه های رادیویی است تا با ابزارهای جدید و خلاقانه از طریق پیام های کوتاه؛ اما جذاب موضوعات مهم و مسائل روز را به مخاطبان ارائه دهند.

وی تصريح كرد: شبکه های رادیویی می توانند با برقرار کردن ارتباط با سازمان های اجتماعی و نهادها و همچنین حضور مستمر در برنامه ها جایگاه مطلوبی در میان رسانه های خبری پیدا کنند و سبب ارتقای دانش و آگاهی مخاطبان خود شوند.

گلمکانی در ادامه بیان کرد: برنامه سازی با حضور کارشناسان و مختصصان، استفاده از ابزارهای جدید همچون داستان، طنز و ... و طراحی و برنامه سازی از طریق ابزارهای نو و خلاقانه در شبکه های رادیویی می تواند به افزایش دانش و افزایش تاثیرگزاری  بر روی مخاطبان بیانجامد.

وی با بیان اینکه سعی کردم از برنامه های رادیویی رسانه ملی بیشترین استفاده را ببرم، بیان کرد: شبکه های رادیویی می توانند از طریق برنامه سازی ها یک بسیج همگانی در زمینه احساس مسئولیت پذیری شهروندان را ایجاد و کاری کنند که شهروندان نسبت به مواردی که سلامت جامعه را تهدید می کنند، احساس مسئولیت داشته باشند.

مدیر کل سلامت شهرداری تهران با اشاره به ضرورت برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا در ایران اظهارکرد: جشنواره فرصتی برای ایجاد تعامل و برقرار کردن ارتباط بیشتر با برنامه سازان و هنرمندان است و از طریق برگزاری چنین جشنواره هایی است که ظرفیت ها و استعدادهای جدید شناسایی می شوند و برنامه ریزان و مسئولان می توانند بر اساس اولویت های کاری و نیازمندی هایشان از این استعدادها استفاده کنند.
برچسب ها: جشنواره ، سلامت ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار