سخنگوی آژانس بین المللی انرژی اتمی:

مقامات آژانس و ایران با هدف رایزنی بیشتر در چارچوب همکاری های دوجانبه دیدار خواهند کرد

سخنگوی آژانس بین المللی انرژی اتمی با انتشار بیانیه ای از طریق پست الکترونیکی اعلام کرد مقامات آژانس بین المللی انرژی اتمی با مقامات ایرانی نشستی با هدف رایزنی بیشتر در چارچوب همکاری دوجانبه خواهند داشت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز:"گیل تئودور" روز یکشنبه با انتشار بیانیه ای از طریق پست الکترونیکی خود گفت : مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه 1+5 در شهر وین برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به توافق صورت گرفته بین تهران و آژانس در ماه نوامبر اخیر بر سر برداشتن گام های عملیاتی برای شفافیت فعالیت هسته ای ایران گفت : مقامات آژانس بین المللی انرژی اتمی با مقامات ایرانی نشستی با هدف رایزنی بیشتر در چارچوب همکاری دوجانبه خواهند داشت.

رویترز گزارش داد نمایندگان آژانس بین المللی انرژی اتمی قصد دارkد فردا و پیش از رسیدن به تاریخ 15 "می" با نمایندگان ایران گفتگوهایی داشته باشند.

این خبرگزاری افزود : خبر نشست نمایندگان آژانس و تهران پس از تلاش آژانس بین المللی انرژی اتمی برای دستیابی به توضیحات بیشتر در مورد مواد انفجاری که امکان به کار بردن آن در بمب هسته ای وجود دارد و روز جمعه گذشته رویترز از آن اطلاع یافت ، منتشر شد.

لازم به ذکر است ؛ گفت‌وگوها و رایزنی‌های فنی و کارشناسی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای ادامه تبادل نظر درباره موضوعات همکاری از جمله هفت اقدام مرحله دوم همکاری های ایران و آژانس فردا دوشنبه در وین انجام می‌شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار