عضو تیم چهارنفره روئینگ اعزامی به کاپ آسیا گفت: هدف اصلی تمریناتمان بازیهای آسیایی است اما تا قبل از آن باید در مسابقاتی شرکت کنیم تا با آمادگی کامل به مسابقات اعزام شویم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ صابر نادریصابر نادری اظهار داشت: در اولین رقابت، به کاپ آسیا در ژاپن می رویم. این مسابقات ارزش بالایی دارد چون بعد از یک فاصله طولانی ما در مسابقه ای شرکت خواهیم کرد و در پیست استاندارد پارو می زنیم.

مسابقات دیگری هم تا بازیهای آسیایی در پیش است که با صلاحدید کادر فنی تیم ملی اعزام خواهیم شد.

وی در خصوص ماده ای که در ژاپن در آن رقابت خواهد کرد تصریح کرد: من به همراه امیر رهنما، مسعود فتحی و خشایار عباس آبادی در روئینگ چهارنفره جفت پاروی سنگین وزن مسابقه می دهیم. 12 قایق در این ماده شرکت خواهند کرد که البته رقابت بسیار بالاست. بعضی از کشور ها مثل ژاپن، چین تایپه و هنگ کنگ با 2 یا 3 قایق در این مسابقات شرکت می کنند تا قایق نهایی خود برای بازیهای آسیایی را انتخاب کنند. به همین دلیل رقابت بسیار بالاست و باعث پیشرفت ما می شود.

عضو تیم ملی روئینگ مردان بیان کرد: البته ما مدت زیادی است که در مسابقه شرکت نکردیم و علاوه بر تمرین و رقابت در پیست 2000 متر استاندارد، با شرایط رقابت نیز آشنا خواهیم شد.

نادری تصریح کرد: البته تیم چهارنفره ما ترکیب نهایی اینچئون نیست و ما برای قرار گرفتن در ارنج اصلی باید با همه بچه ها در اردو رقابت کنیم و در نهایت در تست گیری هایی که انجام می شود بهترین نفرات به بازیهای آسیایی می روند. من هم تلاش می کنم تا با آمادگی بیشتر جزو نفرات اصلی باشم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار