وزیر ورزش و جوانان خبرداد

بلاتکلیفی یک ونیم میلیون زوج برای دریافت وام ازدواج / بانک ها از پرداخت وام ازدواج سرباز می‌زنند

وزیر ورزش وجوانان گفت: هم اکنون یک ونیم میلیون زوج متقاضی دریافت وام ازدواج هستند اما بانک‌ها به دلیل سودآور نبودن آن وبهر‌ه‌ِی پایین آن از پرداخت آن سربازمی‌زنند.

به گزارش   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمود گودرزی در حاشیه‌ِی مراسم  آیین امضای تفاهم نامه مشترک بین جمعیت هلال احمر و وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران گفت: بانک‌ها علاقه‌ای به پرداخت وام ازدواج با بهره‌ی پایین ندارند وآنان می‌گویند که ما بنگاه اقتصادی هستیم و وام‌ها برای ما سودآور نیستند که امیدواریم تکلیف این مسئله زودتر مشخص شود.

وی در ادامه درخصوص جدایی وزارت ورزش و جوانان و تفکیک هر کدام از هم بیان داشت کارگروهی برای جدایی این وزارت خانه تشکیل شده و قرار است وضعیت را بررسی کنند و پس از آن در قالب لایحه به مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

محمود گودرزی در ادامه با اشاره به رفع دغدغه‌ی بخشی از مردم به ویژه ورزشکاران گفت: انعقاد این تفاهم نامه برای مردم به ویژه جامعه‌ی ورزشکاران بسیار مهم است انتظار ما این است که حرکت عمومی ورزش درکشورما به سمت عکس این مراکز پیش رود.
وی در ادامه بیان داشت: در کشورهای توسعه یافته ورزش قهرمانی تقریباً منسوخ است و عمده‌ی فعالیت‌ها به ورزش‌های عمومی و همگانی است.

وی افزود: شان مردم افزایش تعداد بیمارستان ها است اما از نظر نگاه ورزشی این مسئله شانیتی ندارد افزایش سرانه ورزشی ارتباط مستقیمی با کاهش آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری ومشکلات اجتماعی دارد.

وی با بیان اینکه نمی توانیم ورزش قهرمانی را رد کنیم گفت: بیمارستان توانبخشی نورافشار مرکزی امیدوار کننده برای ورزشکاران که برای انان امکان درمان و بضاعت اعزام به خارج از کشور را ندارند مرکز مطمئنی است.

وی افزود: هلال احمر به اتفاق ستادی که در وزارت ورزش و جوانان است از طریق تشویق و ترقیب نظام داوطلبانه که جای آن بسیار در کشورمان خالی است فعالیت‌های مهم و بزرگی را انجام دهند.

وی درپایان خاطرنشان کرد: امیداست که با این مرکز بتوانیم در ارائه خدمات متقابل به وحدت رویه برسیم.

لازم به ذکر است، تفاهم نامه مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و جمعیت هلال احمر به منظور قرار گرفتن خدمات تخصصی و توانبخشی بیمارستان نورافشار برای جامعه ورزشکار به امضا رسید.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
خواهشادولت ومسولین بجای سخنرانی های گوش نوازی که هیچ دردی رودوانمیکنه یکم بفکردل مردم باشن بخداآه مردم وجوونای مظلوم وبی پول دامن گیره
Iran (Islamic Republic of)
علی فتحی
۲۳:۳۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام
پس نقش وزارت ورزش تو این مملکت چیه؟3تومن وام رو به کجای زندگیم بزنم که 1.5سال تو صف باید وایستم.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۵۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
دوستان الکي رو وام ازدواج حساب نکنيد
تواين گروني فايده اي نداره البته بدهند خوبه اما
الکي علاف ميشيد
Iran (Islamic Republic of)
یک جوان
۱۸:۴۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
به نظر من مشکل اصلی اینه که وزارت جوانان یک وزارت مستقل نیست تا بتونه خوب و قوی به امورات جوانان رسیدگی کنه !!! الان یجوری شده همه توجهات به ورزشه (مخصوصا فوتبال ) خوب یهو اسمشو بزارین وزارت فوتبال
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۱۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
دست بانکهاست
به هر که بخوان میدن
تو شهر ما که اینجوریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
از همون اول اسامی بانک هایی باز میشه که بعد از 8ماه ثبت و بعد پیگیری میگن تا2سال دیگه هم تو نوبت بمونی اصلا اعتبار نداریم بعدشم که بانک رو تغییر میدیم واسه تشکیل پرونده هفت خوان رستم گذروندیم بعد میگن حالا باید 5 الی6ماه تو نویت پرداخت باشی نوبر به خدا واسه چقد؟؟؟؟!!! مبلغی که فقط میشه یه تیکه ی کوچیک از اسباب و وسایل زندگی رو گرفت که قدرت خرید همونم دیگه با این گرونی وجود نداره....
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۶:۳۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
تورو خدا انقده این جوانهارو اذیت نکنید با وام دادنتون
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۱۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
من مدت یک ساله که ثبت نام کردم و هنوز تعیین شعبه نشدم چون من و همسرم دانشجو هستیم و خونواده هامونم نمیتونن به ما کمک کنن تنها دلخوشیمون این وام بود.به سرپرستی شعبه بانک مربوطه هم که زنگ زدم گفتن چندین هزار نفر تو نوبت هستن و تا دو سال دیگم نوبتتون نمیشه!!!!!!ایکاش از همون اول بگن نمیدیم تا تکلیفمون مشخص باشه.اینکه همه میگن آمار ازدواج پایینه و جمعیت کشور پیر شده به خاطر اینه که مسئولین به حداقل قولایی که به جوونا میدن عمل نمیکنن و جوونا هم از ازدواج فرار می کنن.
Iran (Islamic Republic of)
شهنام
۱۶:۰۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
با این شرایط اقتصادی کی میتونه از دواج کنه
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۵:۱۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
از مسئولین ممنونیم بابت وام ازدواج، با این وام میتوان یه خانه ی کوچک خرید با مقداری وسایل ضروری زندگی، کمی هم برای ماه عسل می ماند البته ما به ماه عسل نمیرویم.چون کار داریم
این وام خیلی فوری در اختیار متقاضیان و غیره قرار میگیرد. باز پرداختش هم خیلی خوب ست
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
اعلام بشه وام ازدواج از برنامه هاحذف شده ملت تکلیف خود بهتر میدانند وبر مبنای ان برنامه ریزی میکنند....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
واقعا امیدوار کننده است اقای تدبیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
والا..............
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۴۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
من 2 ساله تو نوبتم ولی وامو نگرفتم که بتونم برم سر خونه زندگیم داره زندگی شروع نشدم از بین میره
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۰۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
ایشالا مشکلت حل بشه خدائی وقتی نظرتو خوندم خیلی ناراحت شدم آخه منم پارسال زندگیم ازبین رفت
آخرین اخبار