سردار سپهر مطرح کرد

تلاش آمریکا برای تضعیف سپاه، بسیج و نهادهای امنیتی/ ضرورت پیشگامی سپاه در بصیرت‌افزایی جامعه

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ضمن اشاره به راهبردهای آمریکا در مقابله با نظام جمهوری اسلامی گفت: تضعیف سپاه ، بسیج و نهادهای امنیتی از اهمیت ویژه‌ای نزد آنان برخوردار است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه در گفت‌وگویی اظهار داشت: به طور قطع پیروزی انقلاب اسلامی فصل جدیدی از تاریخ اسلام و شیعه را در جهان امروز گشود که به واسطه این اتفاق شاهد تحولات شگرفی در سطح منطقه و بین‌الملل هستیم.
 
وی تصریح کرد: در مقطع کنونی نیز نظریه‌پردازان و سیاست‌مداران غربی اذعان دارند مادامی که ولایت‌فقیه در ایران بر دل‌ها حکومت می‌کند، نمی‌توان خدشه‌ای به این نظام و انقلاب وارد کرد.
 
سردار سپهر در ادامه ضمن اشاره به راهبردهای آمریکا در مقابله با نظام جمهوری اسلامی گفت: در میان این راهبردها که موضوع فناوری هسته‌ای و حقوق بشر از جمله مستمسک‌های غرب در برابر نظام جمهوری اسلامی است، تضعیف سپاه ، بسیج و نهادهای امنیتی از اهمیت ویژه‌ای نزد آنان برخوردار است.
 
معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مهم‌ترین و تاثیرگذارترین راهبرد در مقابله با توطئه دشمنان را بصیرت‌افزایی عنوان و تصریح کرد: سپاه به عنوان مهم‌ترین حافظ انقلاب اسلامی باید در صف اول بصیرت‌افزایی نافذ جامعه قرار گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سردار ، سپهر ، تلاش ، آمرکا ، سپاه ، بسیج ، هاد ، امنیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار