دوره‌های آموزشی فارغ‌التحصیلان هوانیروز چیست؟

مراسم فارغ‌التحصیلی 128 نفر از خلبانان و مهندسین پرواز هوانیروز که در مرکز آموزش شهید وطن‌پور اصفهان آموزش دیده‌اند، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، مراسم فارغ‌التحصیلی 128 خلبان و مهندس پرواز یگان هواپیمایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران (هوانیروز) در دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد.
 
در این مراسم امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش امیرسرتیپ خلبان هوشنگ یاری فرمانده هوانیروز و تعدادی از پیشکسوتان و خانواده‌های معظم شهداء یگان تیزپرواز هوانیروز حضور داشتند.
 
در این مراسم پس از سخنرانی امیر سرتیپ خلبان یاری و امیرسرتیپ پوردستان حرکات رزمی و نمایشی و رژه نظامی نیروهای حاضر در میدان و عملیات اعتماد به نفس و کوهستان و حرکات آکروباتیک بر روی بندها انجام شد.
 
گفتنی است، فارغ‌التحصیلان مزبور در مرکز آموزش شهید وطن‌پور اصفهان آموزش دیده‌اند و دوره‌های استاد خلبان و خلبان آزمایشی انواع بالگرد، دوره مقدماتی عمومی خلبان، دوره ترانزیشن بالگرد 209،‌  214کبری و شنوک ،دوره مقدماتی پرواز 206 (130 ساعته) دوره مقدماتی رسته‌ای فنی، دوره کنترل کیفیت فنی (بازرس فنی)، دوره الکترومکانیک فنی را در بر گرفته است که از این میان 79 نفر فارغ‌التحصیل خلبانی و 49 نفر فارغ‌التحصیل فنی جمعاً 128 نفر را شامل می‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار