برگزاری همایش مربیان برتر کشور در هتل المپیک + مصاحبه حاضران در همایش

همایش مربیان برتر کشور با حضور مربیان لیگ برتری در هتل المپیک در حال برگزاری است و مربیان و پیشکسوتان حاضر در همایش به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، همایش مربیان برتر کشور از ساعت 9 صبح درهتل المپیک تهران آغاز شده است.

دراین همایش مربیانی از لیگ برتر، به نام‌های امیر قلعه‌نویی، بیژن ذوالفقار‌نسب، مرفاوی، گل‌محمدی، غلام‌حسین پیروانی، یاوری، امیر‌حسین پیروانی، استیلی، پنجعلی، جلالی، فرهاد‌پور و غلامی حضور دارند.

بر اساس این گزارش قرار است امروز در این همایش در خصوص دانش افزایی مربیان فوتبال ایران بحث، گفتگو و تبادل نظر شود.

از نکات قابل توجه این همایش حضور امیر قلعه‌نویی برای اولین بار است در صورتی که در سال‌های گذشته وی حضور نداشت.

لحظاتی پیش علی دایی با تأخیر وارد محل برگزاری همایش شد.

محمد مایلی‌کهن هم در هتل المپیک حضور دارد.

نکته مهم این که در این همایش که با هدف دانش افزایی مربیان برتر کشور برگزار می شود اختلافی است که در گذشته علی دایی و مایلی‌کهن با هم داشته‌اند.
 

 
*گل‌محمدی: تقویت دانش‌افزای مربیان هدف همایش بود
 
سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: این همایش برای تقویت دانش‌افزای مربیان لیگ برتر برگزار شده بود و مفید بود.
 
یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب آهن در خصوص برگزاری همایش مربیان برتر کشور اظهار داشت: همایش خوبی بود و من از حضور مربیان در این همایش تشکر می‌کنم.
 
وی در مورد اهداف این همایش گفت: این همایش در راستای ارتقای دانش‌افزای مربیان برگزار شد و فکر می‌کنم مربیان به هدفشان که همان یادگیری برخی اصول و قواعد فوتبال بود رسیدند.
 
گل‌محمدی در خصوص حضور تیم ملی کشورمان در جام جهانی برزیل تصریح کرد: جام جهانی محک خوبی برای تیم ملی کشورمان خواهد بود و آبروی فوتبال ایران در دستان بازیکنان ملی‌پوش خواهد بود.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که تیم ملی فوتبال کشورمان بتواند موفقیت لازم را در جام جهانی کسب کند.
 

 
*استیلی: پرسپولیس مشکلات مالی ندارد/ کریمی در صورت نیاز تیم، جذب می‌شود

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بطور قطع با هماهنگی باشگاه با اداره مالیات، مشکلات مالی پرسپولیس به حداقل خواهد رسید.

حمید استیلی در خصوص همایش مربیان لیگ برتر به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما از فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنیم زیرا این همایش در راستای دانش‌افزایی مربیان بوده و فکر کنم حضور مربیان قدیمی فوتبال می‌تواند نقش اعظمی در راستای مدیریت فوتبال امروزی داشته باشد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد حضور اجباری مربیان و تهدید نسبت به اینکه مربیانی که حضور نداشته باشند حق سرمربیگری ندارند، افزود: این پیام هم برای من آمده بود این بسیار مهم است که ما اصول و قواعد فوتبال را رعایت کنیم زیرا قانونمند خواهیم بود و به مشکل بر نمی‌خوریم.

استیلی در مورد آخرین اوضاع نقل و انتقالات پرسپولیس تصریح کرد: در این رابطه دایی جلسات مقدماتی با رحیمی داشته است و در این جلسات دایی لیست بازیکنان مورد نیاز خود را به رحیمی ابلاغ کرده است.

وی ادامه داد: هنوز مذاکره‌ای با هیچ بازیکنی صورت نداده‌ایم زیرا این وظیفه مدیر عامل و کمیته فنی است که این کار را انجام دهد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد مشکلات مالی پرسپولیس هم گفت: ما مشکل مالی نداریم فقط باید یک سری هماهنگی‌ها با اداره مالیات داشته باشیم  تا مشکلات به حداقل برسد.

استیلی در مورد بازگشت کریمی هم اضافه کرد: کریمی یکی از فوتبالیست‌های خوب کشورمان است اگر احتیاج داشته باشیم بطور قطع جذب می‌شود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: بطور حتم کمیته فنی هر بازیکنی را که بتواند به پرسپولیس کمک کند و مفید باشد جذب می‌کند تا پرسپولیس قهرمان لیگ شده و در جام باشگاه‌های آسیا موفق ظاهر شود.




مایلی‌کهن: صحبتی از سوی هیئت مدیره پرسپولیس نشده است/همه تصمیمات تیم ملی را کی‌روش بگیرد

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: وقتی تیم ملی سرپرست ندارد و هیچ مسئولی در تیم ملی نیست، کی‌روش همه تصمیمات تیم ملی را گرفته و بازیکنان بزرگی چون عقیلی و رحمتی را خط زده است.

محمد مایلی‌کهن در خصوص نوع دعوت کردن فدراسیون از مربیان لیگ برتر به خبرنگار ما گفت: نحوه دعوت کردن فدراسیون از مربیان لیگ برتر و پیشکسوتان برای جلوگیری از سرمربیگری باشگاه‌های لیگ برتر درست نبود، آقایان باید یک طوری اطلاع می‌دادند که همه مربیان در این همایش شرکت کنند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد نحوه اجرای همایش افزود: همایش شروع شده است فعلا نمی‌توانم اظهارنظر کنم اما باید اذعان کنم همایش امروز خوب بوده و امیدوارم موجب دانش‌افزایی مربیان ما شود.

مایلی‌کهن در مورد اینکه آیا هیئت مدیره پرسپولیس با وی مذاکره داشته است؟ گفت: نه این مسئله صحت ندارد و با من صحبتی نشده است.

وی با اشاره به تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: وقتی تیم ملی سرپرست ندارد خوب کی‌روش همه تصمیمات تیم را می‌گیرد و بازیکن بزرگی چون رحمتی و عقیلی را خط رده است؛ فراموش نکنید این 2 بازیکن تاکنون عملکرد خوب و درخشانی داشته‌اند و همچنین حضورشان بی‌تأثیر نبوده است.

مایلی‌کهن در پایان خاطر‌نشان کرد: امیدوارم که تیم ملی در جام جهانی بتواند موفق ظاهر شده و از اعتبار فوتبال کشورمان دفاع کند.
 

 
*پیروانی: به مردم وعده وعید واهی ندهیم/علم و منطق باید به فوتبال ما ورود کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بطور قطع فوتبال امروز ما مبتنی بر علم و منطق است و هرگاه این دو مقوله ورود پیدا کند فوتبال مسیر موفقی را در پیش خواهد گرفت.
افشین پیروانی درخصوص همایش به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: البته نحوه اطلاع‌رسانی کار درستی نبود اگر چنین همایشی برگزار می‌شود مدرسان خوب خارجی و بین المللی بیاورند تا هر سال بهتر از سال گذشته شود که متاسفانه به این شکل نیست و من فکر می‌کنم چیزی عاید فوتبال ما نمی‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد تیم ملی در جام جهانی افزود: بطور قطع کار ما در جام جهانی سخت است ما باید آبروداری کنیم و وعده وعید واهی به مردم ندهیم که با آرژانتین مساوی کرده، از بوسنی می‌بریم و یا با نیجریه مساوی می‌کنیم.این وعده وعید‌ها خیالبافی بیش نیست.

پیروانی ادامه داد: ما باید فوتبال احساسی را کنار بگذاریم و فوتبال ایرانی را جایگزین کنیم و امیدوارم که فوتبال ما موفق باشد و تیم ملی ما در جهان آبروداری کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد لیگ قهرمانان اروپا هم تصریح کرد: فراموش نکنید فوتبال امروز برمبنای علم و منطق است و علم و منطق باید به فوتبال ما ورود کند. با خوب حمله کردن می‌توان یک بازی را با برد پشت سر گذاشت ولی با دفاع کردن درست می‌توان تا قهرمانی هم پیش رفت، فوتبال امروز به روز شده است.

وی در پایان خاطر‌نشان کرد: امیدوارم فوتبال ما با ورود علم و منطق بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد.
 



*امیر قلعه‌نویی: وزارتخانه جوابگوی علت تأخیر انتخاب هیات مدیره باشد/ ماندنم در استقلال دست خداست

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بطور قطع از رفتن علی فتح‌اله‌زاده متأسف شدم زیرا وی از سرمایه‌های اصلی فوتبال ایران بوده و برای فوتبال کشورمان زحمات فراوانی کشیده است.

امیرقلعه نویی در خصوص همایش مربیان برتر کشور به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مباحثی که در این همایش مطرح شد خوب بود اما آقایانی که قراردادها را مطرح کردند ای کاش با مشکلات فوتبال روبرو بودند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه افزود: مرا تهدید نکرده‌اند که اگر در این همایش شرکت نکنید از مربیگری شما در لیگ جلوگیری می‌شود، من با میل خودم آمدم.

وی در مورد رفتن فتح‌اله‌زاده ادامه داد: فتح‌اله‌زاده ازسرمایه‌های فوتبال ایران است و من از رفتن وی متأسف شدم.

قلعه‌نویی با اشاره به طول کشیدن انتخاب اعضای هیات مدیره تیمش تصریح کرد: من چیزی نمی‌گویم علتش به تصمیم وزارتخانه برمی‌گردد، باید وزارتخانه جوابگو باشد؛ این تصمیم وزارت ورزش است و ما به آن تصمیم احترام می‌گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد ماندن در استقلال عنوان کرد: فقط خدا می‌داند که در استقلال می‌مانم یا نه؟! چون از دست خودم هم خارج شده است.

قلعه‌نویی با اشاره به حمایت قاطع از تیم ملی گفت: وظیفه همگان است که از تیم ملی حمایت کنند زیرا تیم ملی متعلق به همه مردم است.

وی ادامه داد: تیم ملی هر کشور ضامن اعتبار فوتبال آن کشور در آوردگاه جام جهانی خواهد بود و بطور قطع بازیکنان اعتبار فوتبال کشورمان را در جهان با ارائه بازهای خوب به اثبات می‌رسانند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان خاطر‌نشان کرد: امیدوارم که تیم ملی فوتبال کشورمان بتواند با ارائه باز‌ی‌های خوب و زیبا ضمن کسب نتیجه، سربلندی کشورمان را در جهان به همراه آورد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: هتل ، مربیان ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار