نتانیاهو برای فشار آوردن به ژاپن در زمینه تحریم‌ها علیه ایران به این کشور سفر کرده است

" بنیامین نتانیاهو "نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز به ژاپن سفر کرده است تا به نخست‌وزیر این کشور در زمینه موضوع هسته‌ای ایران و حفظ تحریم‌ها فشار بیارود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از تایمز اف اسرائیل، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در توکیو با شینزو آبه همتای ژاپنی خود دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد و انتظار می‌رود که مساله هسته‌ای ایران و همکاری اقتصادی دستور کار نتانیاهو در این سفر باشد.

روزنامه آساهی شیمبون ژاپن گزارش داد، انتظار می‌رود که نتانیاهو به طرف ژاپنی برای همکاری با اسرائیل در زمینه مذاکرات هسته‌ای ایران و شش قدرت جهانی برای افزایش تحریم  بر علیه ایران فشار بیاورد.

آساهی افزود انتظار می‌رود نتانیاهو  از آبه بخواهد که موضع اسرائیل را که برچیده شدن کل برنامه هسته‌ای ایران است را منعکس کند.

این در حالیست که ژاپن یکی از  واردکنندگان بزرگ نفت ایران در آسیا است و بعد از تحریم‌ها ،برخلاف کشور‌های توسعه یافته، روابط دوستانه‌اش را با ایران قطع نکرده‌ است.

در همین حال دفتر بنیامین نتانیاهو در بیانیه ای اعلام کرد نخست وزیر اسرائیل در این سفر از شهرهای توکیو و کیوتو دیدن و با امپراتور ، نخست وزیر و معاونش ملاقات خواهد کرد.

وی همچنین با وزرای امور خارجه ، دفاع ، تجارت و دیگر شخصیتها و بازرگانان و روسای شرکت های بزرگ این کشور از جمله پاناسونیک دیدار خواهد کرد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار