مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی‌: گفت: با حمایت‌های استاندار آذربایجان‌شرقی، شهردار و شورای اسلامی کلانشهر تبریز، در فصل جاری تیم شهرداری تبریز در لیگ دو ومیدانی حضور می‌یابد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سیدمحمد شروین‌اسبقیان نائب رئیس مجمع انتخابات هیئت دو و میدانی استان اظهار کرد: تبریز و استان ظرفیت‌های بسیار بالایی در ورزش دو ومیدانی داشته و دارد و قهرمانان بزرگی را به ورزش دو ومیدانی کشور معرفی کرده است و نیاز ورزش دو ومیدانی به ساخت سالنی بزرگ‌تر و مجهزتر برای میزبانی رقابت‌های بین‌المللی است.

وی افزود: سالن سرپوشیده دو ومیدانی در طرح دهکده ورزشی یادگار امام تبریز گنجانده شده است و در سفر مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور به استان درباره این طرح بحث و بررسی شد و آغاز عملیات دومین سالن سرپوشیده دو ومیدانی تبریز در دهکده ورزشی یادگار امام را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم.

اسبقیان افزود: به دو ومیدانی شهرستان‌ها نیز توجه ویژه‌ای داریم، در شهرستان‌ها استعدادهایی وجود دارند که باید شناسایی شوند و این استعدادها در پیست‌های دو ومیدانی شناخته می‌شوند.

وی ادامه داد: نیاز است در شهرستان‌ها پیست‌های تارتان احداث و یا بازسازی شود و مکاتبات لازم با فرمانداران انجام گیرد تا در شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها برای احداث و یا بازسازی اعتبارات لازم پیش‌بینی شود.

اسبقیان بهره‌برداری از سالن سرپوشیده دو ومیدانی تبریز را گامی مهم برای ورزش دو ومیدانی استان دانست و افزود: سالن سرپوشیده دو ومیدانی تبریز با اعتبارات ملی باید 10 سال پیش افتتاح می‌شد ولی این طرح از اعتبارات ملی حذف شده بود که با رایزنی و هماهنگی با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور و اداره کل ورزش و جوانان استان در سال 92 با اعتبار 10 میلیارد ریال تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است که برای توسعه دو ومیدانی استان خصوصا در فصل سرد سال و برای بانوان مهم خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در مجمع انتخابات هیئت دو ومیدانی استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با حمایت‌های استاندار آذربایجان‌شرقی، شهردار و شورای اسلامی کلانشهر تبریز، در فصل جاری تیم شهرداری تبریز در لیگ دو ومیدانی حضور خواهد یافت و نماینده استان در این رقابت‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار