مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: برای حضور در مسابقات جام جهانی تهران از هر نظر آماده هستیم و در مجموع شرایط تیمی مناسب است.

ناصر نوربخش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: دو هفته قبل از آغاز مسابقات جام جهانی در تیم ملی قبول مسئولیت کردم و همانطور که قبلا نیز گفتم در این مدت کوتاه کار خارق العاده و خاصی به لحاظ فنی نمی توان انجام داد اما با همین اوصاف نیز اردونشینان با جدیت تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی دنبال می کنند وما نیز به لحاظ روحی و روانی آنها را برای موفقیت در این میدان مهم آماده می سازیم.

وی با اشاره به بازگشت تمامی سرمایه هایی کشتی فرنگی به اردوی تیم ملی اظهار داشت:در هرصورت کشتی متعلق به همین قهرمانان است، آنها سال ها برای رسیدن به سکوی های بزرگ جهانی تلاش کردند، چند روزی به دلیل یک سری سوء تفاهمات در اردو نبودند اما خوشبختانه با روشن شدن حقایق همه آنها در تمرینات حاضر هستند و با همه وجود خود را برای حضور پر قدرت در مسابقات جام جهانی تهران آماده می سازند.

نوربخش درباره گروه بندی مسابقات جام جهانی نیز گفت:گروه خیلی خوبی داریم اما این بدین معنا نیست که کار آسانی را پیش رو داشته باشیم به هر حال تیم های ارمنستان،آذربایجان،کره جنوبی از مهره های خوبی بهرمند هستند،باید منتظر بمانیم تا ترکیب اصلی آنها مشخص شود و سپس با یک ارنج مناسب برای پیروزی و رسیدن به فینال وارد میدان مسابقه شویم.

مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی درباره احتمال رویارویی با تیم روسیه در رقابت فینال نیز گفت:روی کاغذ تیم روسیه در گروه نخست و تیم ایران در گروه دوم شانس بیشتری برای رسیدن به فینال دارند،به هر حال همانطور که می دانید روس ها از قدرت های اصلی کشتی در دنیا به شما می آیند،از طرفی نیز تیم ما هم قهرمان المپیک است و در کشور خودمان میزبان آنها هستیم،شناخت خوبی از این تیم داریم و با توجه به پتانسلی که در بچه ها وجود دارد به قهرمانی نیز فکر می کنیم.

رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی روز های 25 و 26 اردیبهشت ماه با حضور ده تیم برتر دنیا در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، جام جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار