مدیر سفیر فیلم:

نباید فضای کشور را دو قطبی کرد

مدیر سفیرفیلم گفت: فضا را نباید دو قطبی کرد چون فضای دو قطبی در کشور نیست و باید کشور را از شرایط حساس عبور داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، یاسر جلالی مدیر سفیر فیلم در نشست خبری عوامل تولید و توزیع مستند من روحانی هستم که صبح امروز در خبرگزاری نسیم برگزار شد گفت: برای سفیر برنامه‌های مفصلی طراحی شده و ما ترجیح می‌دهیم که کارهایمان را ادامه دهیم اما دیدید برای مستند من روحانی هستم درسطح ریاست قوه ظاهر شدند به همین خاطر ما هم می‌خواهیم در این باره صحبت کنیم.

جلالی اظهار داشت: از دوستان سازنده مستند من روحانی هستم تشکر می‌کنم چراکه حداقل‌های کار مستند را داشتند و این اولین مستندی نیست که سفیر تولید کرده چراکه همین الان 18 محصول دیگر در سایت به فروش می‌رسد.

وی بیان داشت: در این 4 و 5 سال گذشته کسی بدین شکل سوال نکرده و ندیده صحبت نکرده و معمولا مستندهای ما تشویق شده و ما در رونمایی مستند مهار نشده یکی از وظایف سفیر را تاریخ نگاری انقلاب می‌دانیم.

مدیر سفیر فیلم افزود: بحث‌هایی درباره محتوای مستند شده و به نظر ما این مباحث و تبادل نظرها خوب است اما اتفاقاتی افتاده که ربطی به مستند ندارد و آقای هاشمی به خاطرات آقای روحانی و آقای روحانی به خاطرات آقای هاشمی انتقاد می‌کند.

جلالی ادامه داد: سابقه سفیر روشن است اما در هر دوره‌ای به گرایشی خاص متهم شده که براین اساس پس از مستند مهار نشده به انحراف و پس از به دولت ستیزی متهم شده اما ما از این اتهامات نمی‌ترسیم چون هر کسی موضعی دارد.

وی بیان داشت: این روش و مشیی که در فضای نقد اتفاق افتاده روش درستی نیست و انتظار داریم برخوردی که با یک اقدام فرهنگی می‌شود مستدل باشد و ما زبان فرهنگ و هنر را ترجیح می‌دهیم اما دوستانی که از توپ، تانک، حاملان و آمران استفاده می‌کنند کارشان درست نیست.

مدیر سفیر فیلم تصریح کرد: ما به مشی امنیتی- نظامی وارد نیستیم و ترجیح می‌دهیم مشی فرهنگی و هنری را ادامه دهیم.

جلالی اظهار داشت: فضا را نباید دو قطبی کرد چون فضای دو قطبی در کشور نیست و باید کشور را از شرایط حساس عبور داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال طرح‌هایی برای ساخت مستندهایی درباره بانکداری و اقتصاد نفتی داریم که احتمالا دولت و یا کسانی دیگر درباره آن موضع بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فضا ، دو قطبی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار