ایلام/

تجلیل از هنرمندان ایلامی در اردیبهشت تئاتر

دبیر ویژه برنامه اردیبهشت تئاتر ایلام گفت: هفتمین اردیبهشت تئاتر استان با قدردانی از هفت فعال این حوزه امروز بیستم اردیبهشت در سرسرای مجتمع ارشاد اسلامی ایلام برگزار خواهد شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ حسن اسدی گفت: فعالان ، بازیگران و کسانیکه به رشد ، اعتلا و تقویت هنرهای نمایشی به ویژه تئاتر استان کمک کرده اند در ویژه برنامه فرهنگی اردیبهشت تئاتر با اهداء لوح سپاس قدردانی می شوند.
وی افزود: هفت نفر از چهره های فعال این حوزه شامل دو کارشناس و تحصیل کرده تئاتر و یکی از مدیران دستگاه های اجرایی که در زمینه توسعه تئاتر استان تلاش کرده اند، در این آیین تجلیل خواهند شد.
وی از حضور ˈچیستا یثربیˈ از نویسندگان و کارگردانان سرشناس حوزه تئاتر کشور در این برنامه فرهنگی خبر داد.
اسدی تاکید کرد: اجرای کارگاه آموزشی نمایشنامه نویسی و کارگردانی نیز از سوی این هنرمند شاخص هنر تئاتر از فعالیت های جنبی برنامه اردیبهشت تئاتر استان ایلام است.
وی یادآور شد: آیین اردیبهشت تئاتر به مناسبت گرامیداشت روز جهانی تئاتر در تمامی کشورها برگزار می شود.
اسدی اعلام کرد: همه استان های کشور به انتخاب خود یک روز از ماه اردیبشهت را با عنوان اردیبهشت تئاتر برای قدردانی از فعالان این حوزه اختصاص می دهند.
وی بیان کرد: کسانیکه بیشترین تالیف ، تلاش و تاثیرگذاری را برای اعتلای تئاتر استان داشته اند به برنامه ملی اردیبهشت تئاتر کشور اعزام می شوند.
دبیر برنامه اردیبهشت تئاتر ایلام ادامه داد: برنامه نهایی فعالان تئاتر کشور به احتمال زیاد 27 اردیبهشت امسال در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.
ویژه برنامه اردیبهشت تئاتر از سال 1387 تاکنون به صورت متوالی در همه مراکز استان های کشور به منظور ارج نهادن به ارزش این هنر و هنرمندان این بخش برگزار می شود.
 
 
 
انتهای پیام/ش
 
برچسب ها: هنرمندان ، تجلیل ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.