ساری /

اصلاح مفاد قرارداد موجود بین شرکت پخش فرآورده‌های نفتی با جایگاه‎داران

رئیس انجمن جایگاه‎داران کشور از انجام پیگیری‎هایی برای اصلاح مفاد قرارداد موجود بین شرکت پخش فرآورده‌های نفتی با جایگاه‎داران خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، ناصر رئیسی‌فرد در نشست هم‌اندیشی جایگاهداران سوخت سراسر کشور در هتل بادله شهرستان میاندورود افزود: جبران ضررهای وارد شده به مالکان جایگاهها در زمان تعلل شرکت نفت در ارسال سوخت همچنین ضرر ناشی از تعلل آنان در تعمیر خرابی سیستم هوشمند از مواردی است که هنوز شرکت پخش فراورده های نفتی آن را نپذیرفته است.

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی نیز از پیگیری مطالبات جایگاهداران با استفاده از ظرفیت فراکسیون اکثریت مجلس و مجمع نمایندگان استان خبر داد.

هادی حسینی از نمایندگان خواست تا مشکلات خود را از طریق وی به مرکز پژوهش‌های مجلس انتقال دهند تا در تصویب قوانین یا بودجه برای آنان چاره‌اندیشی شود.

مدیر شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی منطقه ساری از مصرف بیش از 3 میلیارد و 800 میلیون لیتر سوخت در مازندران خبر داد.

حسینعلی طالبی با اشاره به مسافرخیز بودن مازندران اظهار داشت: در نوروز امسال بیش از 10 میلیون مسافر به مدت یک هفته در مازندران ساکن شدند.

مدیر شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی منطقه ساری افزود: این میزان حضور مسافران تعداد مراجعه مردم به جایگاههای سوخت را تا بیست برابر حالت عادی افزایش داده بود.

وی تاکید کرد: جایگاههای استان تا به حال هیچ مشکلی در مناسبتهای مختلف مانند روزهای نوروز یا هدفمندی یارانه‌ها نداشتهاند.

طالبی افزود: در سال گذشته نزدیک به 880 میلیون لیتر بنزین و 692 لیتر نفتگاز همچنین 147 میلیون لیتر نفت سفید در مازندران توزیع شده است.

این مسئول میزان سوخت توزیع شده در جایگاههای مازندران در سال گذشته را بیش از 3 میلیارد و 808 میلیون لیتر انواع سوخت اعلام کرد./س

برچسب ها: اصلاح ، کشور ، جایگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.