رئیس مرکز آموزش‌های آزاد و آموزش‌های خاص:

استفاده از تصویر "نفرات بر‌تر کنکور" در رسانه ممنوع است

استفاده از تصویر و رتبه نفرات بر‌تر کنکور در رسانه‌های جمعی و صدا و سیما ممنوع شده است.

علی معصومیان، رئیس مرکز آموزش‌های آزاد و آموزش‌های خاص در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از اقدامات جدید این مرکز در خصوص ممنوعیت استفاده از تصویر نفرات بر‌تر کنکور در تبلیغات صدا و سیما و رسانه‌های جمعی است. 

وی افزود: به کمک مؤسسات مختلف آموزشی ممنوعیت استفاده از تصویر و رتبه قبول شدگان کنکور در صدا و سیما اعمال شده است چنانچه در مرحله بعدی استفاده از تصویر و رتبه نفرات بر‌تر کنکور در رسانه‌های دیگر است. 

معصومیان تصریح کرد: البته مؤسسات می‌توانند بر اساس توافق که مدارک و مستندات این توافق برای این مرکز باید ارسال شود و در صورت تأیید می‌توانند از رتبه و تصویر نفرات بر‌تر کنکور در تبلیغات خود استفاده کنند چنانچه قبل از اینکه این مدارک تأیید شود حق استفاده از نام و رتبه قبول شدگان در کنکور را ندارند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۲:۲۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
ببخشید ... اونوقت برای چی ؟!!! این همه سال پخش کردن چی شده مگه ؟ خوب این عکسها در طول سال به دانش آموزان کنکور ساله بعد انگیزه فوق العاده میده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
من بچه روستا و هشتمین فرزند خانواده بودم که پدرم فوت شده بودندو مادرم تحت پوشش کمیته امداد بود. با هزار بدبختیو بی پولی درس خوندمو در کنکور سراسری 82 قبول شدم دریغ از یک آموزشگاه و یک جزوه اضافه که بتونم ازش کمک بگیرم چون هزینشو نداشتم اما با این حال خوندمو مدرک دانشگاهی را هم در مقطع کارشناسی با معدل 15 گرفتم و بیست ماه هم رفتم خدمت سر بازی رو تموم کردم اما الان 30 سالمه و بیکار کنج خونه نشستم.
یا علی
آخرین اخبار