در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تیم ملی فوتسال ایران بعد از شکست ازبکستان در فینال به مصاف ژاپن می‌رود .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در فینال تیم ملی فوتسال ایران به مصاف ژاپن می‌رود.




در دومين ديدار مرحله نيمه نهايي مسابقات فوتسال قهرماني آسيا در ويتنام، تيم ملي کشورمان مقابل ازبکستان قرار گرفت که نيمه اول اين ديدار با نتيجه 5 بر صفر به سود کشورمان به پايان رسيد.

بازي در دقايق ابتدايي با حملات بازيکنان ايران آغاز شد و در همان دقيقه اول عليرضا وفايي دروازه ازبکستان را باز کرد. تنها 4 دقيقه از گل اول ايران نگذشته بود که در دقيقه 5 بازي حسين طيبي و اصغر حسن‌زاده پشت سر هم گل‌هاي دوم و سوم ايران را به ثمر رساندند. همچنين دقيقه 7 احمد اسماعيل پور، دقيقه 10 وحيد شفيعي زننده گل‌هاي چهارم و پنجم ايران بودند.


بازی در نیمه دوم ادامه یافت و سرانجام ایران با نتیجه 10 بر 0 ازبکستان را برد.




گلهای نیمه دوم را طیبی و شفیعی هرکدام 2گل و شجری به ثمر رساندند.


در اولین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا امروز دو تیم ژاپن و کویت به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان چشم‌بادامی‌ها توانستند با نتیجه 6 بر یک مقابل حریف خود به پیروزی دست یابند و راهی فینال این دوره از مسابقات شوند.


در اولین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا امروز دو تیم ژاپن و کویت به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان چشم‌بادامی‌ها توانستند با نتیجه 6 بر یک مقابل حریف خود به پیروزی دست یابند و راهی فینال این دوره از مسابقات شوند. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930218000729#sthash.C5QQGbRd.dpuf

دیدار نهایی بین دو تیم ایران و ژاپن 20 اردیبهشت‌ ماه از ساعت 15 و 30 دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد. در 12 دوره گذشته ایران توانسته در 10 دوره قهرمانی را از آن خود کند و ژاپن نیز در دو دوره این عنوان را از آن خود کرده است. در سال 2012 تیم ملی ژاپن این عنوان را کسب کرده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، ملی ، فوتسال ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
دمتون گرم بچه ها انشاءالله با شکست ژاپن جام پس بگیرید.
آخرین اخبار