صلاحی:

شهرداری همه وظایف خود را بر اساس قانون انجام می‌دهد

معاون برنامه‌ریزی‌، توسعه شهری و امور شورا با اشاره به تعامل خوب شهرداری و شورای اسلامی شهرتهران گفت‌: شهرداری تهران همواره همه وظایف خود را بر اساس قانون انجام می‌دهد‌.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمود صلاحی، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا  بااشاره به موضوع مطرح شده در شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تبصره 3 بودجه سال 93 شهرداری تهران و حضور روسای همه کمیسیون‌های شورا در کمیته تخصیص گفت‌: بر اساس قانون مسئول تنظیم و اجرای بودجه شهرداری، شهردار تهران و مسئول امور مالی شهرداری است‌.

وی افزود‌: طی سال‌های گذشته کمیته تخصیص متشکل از قائم مقام شهردار تهران‌، معاون برنامه‌ریزی وتوسعه شهری‌، معاونت برنامه‌ریزی، مدیر کل برنامه و بودجه‌، معاون مالی و اقتصادی و رئیس کمیسیون بودجه شهرداری بوده است که درسال گذشته آقای خادم و در سالجاری آقای دبیر عهده‌دار این مسئولیت هستند‌.

صلاحی خاطر نشان کرد: در بررسی بودجه، شورای شهرمصوب کرد تا روسای کمیسیون‌های شش گانه شورا در کمیته تخصیص حضور داشتنه باشند‌، که این موضوع توسط فرمانداری تایید نشد‌.

معاون برنامه‌ریزی،  توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران تصریح کرد: درصورتی که فرمانداری قانونی را نپذیرد‌، شهرداری موظف است از قانون قبل استفاده کند و این در حالی است که برخی دوستان این موضوع را به عنوان خلاف شهرداری مطرح کرده‌اند در صورتی که این طورنبوده و به دلیل تایید نشدن این موضوع از سوی فرمانداری ، شهرداری باید مطابق قانون قبل عمل کند‌.
صلاحی افزود‌: با آنکه شورای اسلامی شهرتهران این موضوع را مطرح کرده که اعضای معرفی شده‌، عضو هستند و حق رای ندارند اما باز هم فرمانداری به این موضوع پاسخی نداده و موضوع برای تعیین تکلیف به شورای حل اختلاف ارجاع داده شده است.

وی درادامه خاطر نشان کرد‌: اقدام شهرداری خلاف قانون نیست و شهرداری همواره با تعاملی که با شورای شهر دارد‌، بر اساس قانون به وظایف خود عمل می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهردار ، وظایف ، قانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار