اولین تصویر رسمی از گوشی آمازون منتشر شد

شایعات زیادی در 6 ماهه اخیر پیرامون اسمارت فون آمازون منتشر شد، محصولی که هم اکنون این کمپانی در حال آماده سازی آن است و احتمالا تا 1 ماه دیگر شاهد معرفی آن خواهیم بود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، پایگاه اینترنتی BGR اولین تصاویر واضح و دقیق از این اسمارت فون را در فضای مجازی منتشر کرده است، محصولی که در طراحی آن نشانه هایی از سایر محصولات مانند آیفون، خانواده گلکسی و حتی سری One اچ تی سی نیز دیده می شود. گرچه ابعاد صفحه نمایش این دستگاه کمی بزرگ است اما به دلیل طراحی آن می توان به راحتی با یک دست با آن کار کرد، بر اساس گزارش BGR این اولین محصولی است که این شرکت از مجموعه اسمارت‌فون‌های تولیدی خود معرفی خواهد کرد.


طبق اعلام منابع منتشر کننده ی تصویر صفحه نمایش این محصول 4.7 اینچی با رزولوشن HD خواهد بود و یک پردازنده چهارهسته‌ای اسنپ دراگون به همراه 2 گیگابایت رم وظیفه تامین نیروی پردازشی آن را بر عهده خواهند داشت.

وجود 6 ماژول دوربین برای ردیابی و پردازش حرکات سر کاربر از ویژگی های بارز این محصول به شمار می رود، سیستم عامل این اسمارت فون نسخه تغییر شکل داده شده ی اندروید و مشابه آن چه که برروی تبلت های آمازون نصب شده است می باشد، بر اساس اعلام وال استریت ژورنال این محصول در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار