رییس دانشگاه امیرکبیر:

ایران در سطح خاورمیانه در بحث نانو جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده است

مدیران محترم صنعت نساجی باید از پایان نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان در سطوح تحصیلات تکمیلی حمایت لازم و کافی را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا رهایی رییس دانشگاه امیر کبیر در نهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران گفت: کنفرانس مهندسی نساجی از مهمترین کنفرانس‌هایی است که هر ساله باید برگزار شود بحث توسعه و دانش مدیریت و تجربیات در کشورهای توسعه یافته از بحث‌ها و محورهای اصلی این کنفرانس است.

وی افزود:رشته مهندسی نساجی در کشور ما در سالهای گذشته رتبه 100 را داشته که طی چند سال اخیر رتبه 15 و 16 جهانی و رتبه اول را در خاورمیانه به خود اختصاص داده است.

این در حالی است که، دانشگاه‌های نسل اول و دانشگاه‌های نسل دوم با طرح پژوهشی و تحقیقاتی پیش رفته‌اند و دانشگاه‌های نسل سوم باید با  فعالیت و کارآفرینی پیش روند.

وی اذعان داشت: صنعت نساجی یکی از صنایع مهمی است که حجم عظیمی از اشتغال زایی را برای جوانان و سایر حرفه‌ها  مطرح کرده است در واقع  مدیران محترم صنعت نساجی باید از  پایان نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان در سطوح تحصیلات تکمیلی حمایت لازم را انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: در بحث نانو کشور ما  در جایگاه خوبی به سر می برد و در سطح خاورمیانه   دانشجویان از نظر فکر و فعالیت علمی جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده اند.


انتهای پیام/

برچسب ها: نانو ، امیرکبیر ، نساجی ، پژوهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار