همگام با بهشت دانایی در ضیافت کلمات؛

پرداخت مطالبات ناشران را به نمایندگان آن‌ها بسپارید

پرداخت مطالبات ناشران بین‌المللی از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران راه‌کار قابل اجرایی چون سپردن این وظیفه همراه با تمامی ریسک‌هایش به نمایندگان ناشران دارد.

احد رضایی، مسئول پیگیری مطالبات ناشران در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به وجود راه‌کارهای متعددی برای پرداخت مطالبات ناشران بین‌المللی از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، افزود: همان‌طور که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون فرهنگی وزارت‌خانه‌ی مذکور در سخنان اخیر خود در خصوص مشکلات بر سر راه پرداخت مطالبات ناشران بین‌المللی از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفته‌اند بخش عمده‌ی مشکلات موجود در این مورد به بانک مرتبط می‌شود.

وی گفت: البته مشکل بانک در مورد همه‌ی کالاهای وارداتی به کشور مطرح بوده و با این وجود این‌گونه نبوده که همه چیز قفل شده باشد.

وی  همچنین اظهار داشت: با شکل‌گیری یک تعامل مناسب می‌توان پول قابل پرداخت به ناشران بین‌المللی را به نمایندگان ناشران سپرد.

مسئول پیگیری مطالبات ناشران تصریح کرد: می‌توان معادل هزینه‌ی 6 میلیون دلاری ناشران بین‌المللی از نمایشگاه بین‌المللی کتاب را (با ریال به نرخ روز یا با گرفتن اسکناس دلار از بانک مرکزی و قرار دادن آن در اختیار نمایندگان)  به ناشران پرداخت کرد.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار