همدان/

اختصاص 10 هزار میلیارد تومان از محل درآمدهای قطعی هدفمندی یارانه‌ها به وزارت بهداشت

نماينده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس از اختصاص 10 هزار میلیارد تومان از محل درآمدهای قطعی هدفمندی یارانه‌ها به وزارت بهداشت خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ محمدعلي ‌پورمختار در نشست بررسي مشکلات بهداشت و درمان شهرستان بهار گفت: در سال جاری بحث بهداشت و درمان و امنیت غذایی از اولويت‌هاي اساسي کشور در سیاست‌های مجلس و دولت همچنین سند چشم انداز ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری کشور تعیین شده است و امسال در راستاي تحقق اين مهم 10 هزار ميليارد تومان اعتبار از محل درآمدهای قطعی هدفمندی یارانه‌ها به وزارت بهداشت و درمان اختصاص يافته است.
وی تاکید کرد: با اين اعتبار تحول جدي و اساسي صورت خواهد گرفت و بايد مديران بهداشت و درمان مسايل را اولويت بندي کنند و در راستاي ارتقا سطح موجود تلاش کنند.
محمدعلي ‌پورمختار اضافه کرد: نيازهاي مردم  در مناطق روستايي  و تکميل بيمارستان 64 تختخوابي بهار در اولويت قرار گيرد.
وي گفت: کمبود پزشک به صورت واقعي نداريم و مشکل در عرصه حضور پزشکان در مناطق محروم است که بايد با ايجاد انگيزه در پزشکان و رفع نیاز‌های مالی فعال شوند.
پور مختار از سفر وزير بهداشت و درمان به استان خبر داد و گفت: با هماهنگي صورت گرفته به زودي وزير به همدان سفر خواهد کرد و از شهرستان هاي بهار و کبودراهنگ نيز باز ديد مي کند و از مسائل و مشکلات شهرستانها آگاه می‌شود.
برچسب ها: درآمد ، هدفمندی ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.