حاجی‌دلیگانی در تذکر شفاهی:

رئیس‌جمهور هر چه سریعتر خرید تضمینی گندم را تعیین تکلیف کند

نماینده مردم شاهین شهر با بیان اینکه قانون گذار خرید تضمینی گندم را برعهده وزارت جهاد کشاورزی قرار داده گفت: رئیس جمهور هر چه سریعتر خرید تضمینی گندم را تعیین تکلیف کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس در تذکر شفاهی خود در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: تذکر بنده به رئیس‌جمهور در خصوص تعیین تکلیف خرید تضمینی گندم است که لازم است با توجه به این که قانون گذار این موضوع مهم را بر عهده وزارت جهاد کشاورزی قرار داده به این موضوع ورود پیدا کرده و این مسئله را تعیین تکلیف کند.

وی ادامه داد: معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئبیس جمهور در تاریخ 92.12/04 اعلام کرده که خرید تضمینی  گندم را شرکت بازرگانی دولت ایران انجام می‌دهد و به دنبال آن نیز مدیرعامل شرکت مذکور هم در تاریخ 92.12.27  همین موضوع رابه مدیران غله استان هم ابلاغ کرده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر تصریح کرد: این درحالی است که وزیر جهاد کشاورزی در تاریخ 92.12.26 به سازمان مرکزی تعاون روستایی این موضوع را ابلاغ کرده و آنها هم به تعاونی روستاها این موضوع را ارجاع دادند امادر عمل هیچ یک از این نهاد‌ها کارشان را به درستی انجام ندادند.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار