رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ذره بین پلیس بر روی تخلفات موتورسواران/ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌های فاقد پلاک ملی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از برخورد جدی پلیس با تخلفات موتورسواران خبر داد.

سرهنگ سید تیمور حسینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بستری فراهم شده تا همه موتورسوارها چه در سطح کشور و چه در سطح تهران دارای پلاک ملی شوند و در حال حاضر نیز تعداد زیادی از موتورسیکلت‌ها دارای پلاک ملی هستند.

وی ادامه داد:در صورتیکه موتورسیکلتی فاقد پلاک ملی باشد غیرمجاز  محسوب شده و بر همین اساس نیز تردد وسایل نقلیه غیرمجاز ممنوع است و همکاران ما از تردد این دسته از وسایل نقلیه ممانعت به عمل می آورند.
 
وی  بیان کرد: در حال حاضر برنامه ای در دستور کار پلیس قرار گرفته شده و این طرح نیز در مرحله بررسی است تا از این پس کنترل قوی تری بر روی این دسته از وسایل نقلیه صورت بگیرد..
 
این مقام مسئول پلیس در ادامه عنوان کرد: موتورسیکلت ها در تهران وضعیت نامناسبی را ایجاد کردند؛ از تخلفات عدیده این دسته از وسایل می توان از حرکت در مسیر خلاف جهت، عدم استفاده از کلاه ایمنی، عبور از چراغ قرمز، عبور از خط ویژه بی آر تی و عبور از مسیر عابر پیاده اشاره کرد و در همین راستا برنامه ریزی های مستمر و دائمی را برای اصلاح این وضعیت خواهیم داشت.
 
سرهنگ حسینی خاطرنشان کرد: تجاوز موتورسواران به پیاده‌روها امنیت عابران به خطر می اندازد و پلیس به جد با این وسایل نقلیه برخورد قاطع خواهد داشت.
انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس ، موتورسوار ، ممنوع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار