تظاهرات روز کارگر در لس آنجلس آمریکا به تظاهرات دفاع از حقوق مهاجران تبديل شد

در لس آنجلس آمریکا تظاهرات روز جهانی کارگر به تظاهرات علیه سیاستهای ضد مهاجرتی دولت آمریکا تبدیل شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی ، در لس آنجلس آمریکا تظاهرات روز جهانی کارگر به تظاهرات علیه سیاستهای ضد مهاجرتی دولت آمریکا تبدیل شد.

امسال عنوان اصلی تظاهرات روز جهانی کارگر در شهر لوس آنجلس آمریکا، حفظ اعضای خانواده در کنار یکدیگر و مقابله با سیاست های مهاجرتی دولت است که باعث از هم پاشیدن خانواده ها می شود. در محله چینی های این شهر، هزاران نفر به مناسبت چهاردهمین سال تقاضای مردم لوس آنجلس برای تغییر قوانین مهاجرتی تظاهرات کردند. تظاهرکنندگان می گویند روز جهانی کارگر در واقع فرصتی برای اقدام ملی در حمایت از حقوق مهاجران است.

"مایکل کافمن" از تظاهرکنندگان گفت دولت آمریکا همچنان به اخراج صدها هزار نفر از مهاجران ادامه می دهد. بسیاری از این افراد سال‌ها در آمریکا زندگی کرده اند و تشکیل خانواده داده اند. قوانین مهاجرتی آمریکا خانواده های آنها را نابود می کند. ما وظیفه داریم با راهپیمایی از حقوق آنها دفاع کنیم.

اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا می گوید با وجود اخراج مهاجران ، پیشرفتهایی در مقابله با این پدیده به ویژه در لس آنجلس حاصل شده است. از جمله دفاع از حقوق مهاجران کارگر تقویت شده و برای رانندگان مهاجر غیرقانونی نیز گواهینامه صادر می شود.

"آنجلیکا سالاس" از حامیان حقوق مهاجران گفت این حقوق نتیجه پشتکار مردم است. اگر مردم عقب نشینی نکنند می توانند به حقوق دیگری هم برسند.

"نوبرتو لوپز " دانشجوی مهاجر گفت بسیاری از مهاجران از ترس اینکه اخراج شوند، خیلی در ملا عام ظاهر نمی شوند اما حضور گسترده آن‌ها در تظاهرات نشان می‌دهد آنها عزم خود را برای تغییر جزم کرده اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار