در پی قرعه‌کشی مسابقات جوانان آسیا؛

نفرزاده: برای سهمیه‌ جهانی تلاش می‌کنیم/هم‌گروهی‌مان با هند جای سؤال دارد!

طبق قرعه‌کشی انجام شده، تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در مسابقات آسیایی با تیم های هندوستان، قطر و ژاپن هم‌گروه است.

فرهاد نفرزاده، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: انجام مراسم قرعه‌کشی و مشخص شدن وضعیت حریفان برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد و وضعیت‌مان در دور مقدماتی مشخص شد.

وی تصریح کرد: حریفان ما در مرحله‌ مقدماتی تیم‌های خوب و قدرت‌مندی هستند اما می‌توان به طور تقریبی پیش‌بینی کرد که جوانان ایران می‌توانند در این مرحله‌ مقابل حریفان خود، نتایج قابل قبولی کسب کنند.

وی تصریح کرد: یکی از نکات قابل تأمل و توجه در این قرعه‌کشی، هم‌گروهی تیم‌های هند و ایران است، برای من جای سؤال دارد که چطور ما با هندی‌ها هم‌گروه شده‌ایم؟ چون آن‌ها هم مانند تیم ایران جزو چهار تیم برتر قاره محسوب می‌شوند و طبق قانون باید به عنوان سرگروه یکی از گروه‌ها تعیین می‌شدند.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران یادآور شد: در بهترین وضعیت باید تیم‌های هندوستان با تیم کشور میزبان هم‌گروه می‌شد، در رده‌ سنی جوانان قاره‌ کهن 2 تیم ایران و هندوستان نسبت به بقیه‌ تیم‌ها نتیجه‌ بهتری تاکنون کسب کرده‌اند. علاوه بر این مسأله جوانان ایران در رنکینگ جهانی جایگاه بهتری نسبت به دیگر تیم‌های آسیایی دارند.

نفرزاده اظهار داشت: حال که قرعه‌کشی انجام شده، نمی‌توان در خصوص نوع گروه‌بندی اعتراض کرد و باید خود را برای کسب بهترین نتیجه و حضور قدرتمند با هدف به دست آوردن سهمیه‌ جهانی آماده کنیم.

وی گفت: در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در تمامی ادوار و مسابقات عرصه‌های مختلف هندی‌ها تیم های خطرناکی بوده‌اند و باید مقابل آن ها قدرت‌مندانه ظاهر شد.

گفتنی‌ است مسابقات والیبال رده‌ سنی جوانان قهرمانی قاره‌ی آسیا، مهرماه امسال در کشور بحرین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار